728 x 90

سوريه,اخبار خاورمیانه,

اتحاد عمل گروه‌های رزمنده سوریه در حما

-

پیشروی رزمندگان سوریه
پیشروی رزمندگان سوریه
به گزارش اورینت نیوز تیپ العاصفات مأمور به خدمت در حومه شمالی حمص روز یکشنبه هفدهم آبان 95 اعلام کرد به یکانهای وابسته به ارتش العزه در حومه شمالی حما می‌پیوندد.

تیپ العاصفات مأمور بخدمت در حومه شمالی استان حمص علت پیوستن و اتحاد عمل خود به ارتش العزه را تقویت جبهه‌های درگیری با نظامیان اسد در این منطقه توصیف کرده است.

در نواری ویدئویی که فرماندهان نظامی تیپ العاصفات منتشر کردند... پیوستن کامل آنها به ارتش العزه اعلام می‌شود.

از طرف دیگر فرمانده کل ارتش العزه در گفتگویی با تلویزیون اورینت اشاره کرد که یک دلیل این پیوستگی اتحاد عمل نظامی و هدف دیگر آن ایجاد ساختار نظامی مطلوبی برای پاسخ گویی به اهداف و نیازمندیهای انقلاب سوریه برای سرنگونی رژیم اسد است.

او اضافه کرد با این پیوستگی به دنیا پیام می‌دهیم که با وجود مناطق مختلف و پراکندگی نظامی گروه‌های رزمنده در این مناطق، مردم سوریه متحد هستند. او افزود با تمام توان تلاش می‌کنیم با برادرانمان در حمص نیز همکاری کنیم تا محاصره‌يی که رژیم اسد از 4سال پیش تاکنون بر روی آنها اعمال کرده را با عملیات نظامی در هم بشکنیم.

لازم به ذکر است که ارتش العزه و ارتش نصر در حومه شمالی حما با نظامیان اسد درگیریهای سنگینی داشته و در روزهای اخیر توانستند شهرها و شهرک‌های معردس، حلفایا، طیبت الامام و ناصریه و روستاهای زلین و زلاقیات، بویضه و مصاصنه و بطیش در حومه شمالی استان حما را آزاد کنند. آنها در نبردهایی که با شبه‌نظامیان رژیم ایران و عناصر اسد داشتند دهها تن از آنها را به هلاکت رساندند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/10cc1c53-c861-49ce-989f-a558d6977637"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات