728 x 90

شقه دروني رژيم,

آخوند احمد خاتمی: این نیش زدنها در شأن آدم مسلمان نیست!

-

آخوند جنایتکار احمد خاتمی
آخوند جنایتکار احمد خاتمی

آخوند احمد خاتمی در نمایش جمعه امروز، با ابراز یأس نسبت به چشم‌انداز لغو تحریمها، گفت می‌گویند با مذاکره تحریمها را بر می‌دارند، اما دروغ می‌گویند. آنها می‌گویند همه گزینه‌ها روی میز است.نکته دومه اینه ما آمریکا رو دولت دروغگو، دولت ریاکار، دولت عهدشکن می‌دانیم (شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافقین...) از طرفی همین روزها هی لبخند نشون می‌دهند و استقبال می‌کنند از مذاکره به دروغ میگند که تحریمها ایران رو به مذاکره وا داشته اینها همه‌اش دروغه، نشان دروغ بودنش اینه که در اولین دیدار با نتانیاهو میگه همه گزینه‌ها علیه ایران رو روی میز داریم از جمله گزینه نظامی، خوب ملت ایران هم همه گزینه‌ها رو روی میز دارند از جمله گزینه 8سال دفاع مقدس و تو دهنی محکم به متجاوزانآخوند احمد خاتمی مهره خامنه‌ای در خبرگان ارتجاع درباره بالا گرفتن جنگ گرگها و بحران درونی رژیم گفت: این نیش زدنها در شأن آدم مسلمان نیست!
مسئولان محترم هم باید آغوش رو باز کنن به رسانه‌ها. به رسانه‌های مربوط به خودشون به رسانه‌های علاقه‌مند به خودشون بگند خفقان رسانه‌یی به‌وجود نیارید تا یک کسی انتقاد کرد بهش نگوید افراطی این افراطی گفتن یعنی ایجاد خفقان رسانه‌یی یعنی معتدل شمایید که همه‌اش به به و چه چه می‌گید تا یک کسی گفت بالای چشمتون ابرو هست این دیگه افراطیه، نکنند این کارها رو دولت محترم که آغوشش رو باز کرده برای پذیرش نقدهای منصفانه جوری بنویسید نقد کنید نقد یعنی نقاط مثبت رو بگید نقاط منفی رو هم بگید شخصیت منتقد رو هتک نکنید متأسفانه برخی از قلمها زهرآگین، می‌خواهی بگی این خطبه این انتقادات رو داشت خوب بنویس ما هم با آغوش باز می‌پذیریم انتقادات سازنده رو و عمل هم می‌کنیم. اما نیش زدن و اینها در‌شان یک مسلمان نیست این در عرصه داخلی بروم در عرصه خارجی.

وی با نگرانی از سرنگونی رژیم گفت منظور از شعار مرگ بر ضدولایت فقیه، مرگ بر براندازان است:.
این ”مرگ بر ضد ولایت‌فقیه“ معناش کسانی که در عرصه تئوریکی با ولایت‌فقیه مخالفت دارند نیست، این‌جا ضد ولایت‌فقیه یعنی ”مرگ بر براندازان“ یعنی مرگ بر انهایی که تلاش برای سقوط نظام اسلامی می‌کنند این شعار معناش اینه و این شعار در ده سال دوره امامت امام پیش امام داده می‌شد و بعد از ایشان هم در محضر مقام معظم رهبری و به فضل خدا این بیعت ادامه پیدا خواهد کرد و این شعار از دهن مردم ما نخواهد افتاد.

آخوند احمد خاتمی مهره خامنه‌ای در خبرگان ارتجاع درباره بالا گرفتن جنگ گرگها و بحران درونی رژیم گفت: این نیش زدنها در شأن آدم مسلمان نیست! مسئولان محترم هم باید آغوش رو باز کنن به رسانه‌ها. به رسانه‌های مربوط به خودشون به رسانه‌های علاقه‌مند به خودشون بگند خفقان رسانه‌یی به‌وجود نیارید تا یک کسی انتقاد کرد بهش نگوید افراطی این افراطی گفتن یعنی ایجاد خفقان رسانه‌یی یعنی معتدل شمایید که همه‌اش به به و چه چه می‌گید تا یک کسی گفت بالای چشمتون ابرو هست این دیگه افراطیه، نکنند این کارها رو دولت محترم که آغوشش رو باز کرده برای پذیرش نقدهای منصفانه جوری بنویسید نقد کنید نقد یعنی نقاط مثبت رو بگید نقاط منفی رو هم بگید شخصیت منتقد رو هتک نکنید متأسفانه برخی از قلمها زهرآگین، می‌خواهی بگی این خطبه این انتقادات رو داشت خوب بنویس ما هم با آغوش باز می‌پذیریم انتقادات سازنده رو و عمل هم می‌کنیم. اما نیش زدن و اینها در‌شان یک مسلمان نیست این در عرصه داخلی بروم در عرصه خارجی. وی با نگرانی از سرنگونی رژیم گفت منظور از شعار مرگ بر ضدولایت فقیه، مرگ بر براندازان است:. این ”مرگ بر ضد ولایت‌فقیه“ معناش کسانی که در عرصه تئوریکی با ولایت‌فقیه مخالفت دارند نیست، این‌جا ضد ولایت‌فقیه یعنی ”مرگ بر براندازان“ یعنی مرگ بر انهایی که تلاش برای سقوط نظام اسلامی می‌کنند این شعار معناش اینه و این شعار در ده سال دوره امامت امام پیش امام داده می‌شد و بعد از ایشان هم در محضر مقام معظم رهبری و به فضل خدا این بیعت ادامه پیدا خواهد کرد و این شعار از دهن مردم ما نخواهد افتاد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/819e493f-ef02-4496-887f-9f85824ee5b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات