728 x 90

کشته شدن فرمانده نیروهای موسوم به ببرها از یکانهای ویژه رژیم اسد

علی الدلا
علی الدلا
تلویزیون اورینت متعلق به اپوزیسیون سوریه گزارش داد روز چهارشنبه 28اردیبهشت 96 بر اثر بمباران توپخانه یکانهای رزمنده سوری علیه اتاق عملیات نیروهای رژیم اسد در شهرک حاضر در حومه جنوبی حلب، 15تن از شبه‌نظامیان فرقه‌گرای طرفدار رژیم اسد از جمله علی الدلا فرمانده یکانهای موسوم به ببرها کشته شدند.

منابع در صحنه به اورینت گفتند رزمندگان گروه ”تحریر الشام“ تحرکات شبه‌نظامیان در شهرک حاضر را دیدبانی کرده و مطمئن شدند که همه آنان در یکی از ساختمانهای منطقه تجمع کرده‌اند. سپس آنها را با خمپاره مورد هدف قرار دادند. سایتهای طرفدار رژیم نیز خبر دادند که یکی از فرماندهان یکانهای اصلی در نیروهای موسوم به ببرها به اسم علی الدلا در طی درگیریهای حومه شرقی حلب کشته شد.

علی الدلا فرمانده نیروهای موسوم به ببرها یکی از یکانهای ویژه رژیم اسد

بعد از هدف قرار دادن محل تجمع شبه‌نظامیان مشاهده شد که خودروهای آمبولانس به‌سوی منطقه و ساختمان مورد هدف قرار گرفته تردد می‌کنند تا این‌که سایتهای طرفدار رژیم خبر دادند که علی الدلا طی درگیری با داعش در حومه شرقی حلب کشته شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/56425e3e-40bb-48f6-a6ef-6aa459b58a30"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات