728 x 90

تجمع اعتراضی کارگران معدن کرومیت اسفندقه در مقابل استانداری رژیم در کرمان

معدن کرومیت اسفندقه
معدن کرومیت اسفندقه
جمعی از کارگران معدن کرومیت اسفندقه کرمان امروز چهارشنبه 11اسفند 95 به‌نمایندگی از کارگران این معدن با سفر به کرمان با تجمع در مقابل استانداری رژیم در کرمان نسبت به پرداخت نشدن چهار ماه حقوق خود دست به اعتراض زدند.

یکی از کارگران شرکت‌کننده در این تجمع گفت ”بیش از 230 کارگر هستیم که دست‌کم چهار ماه است حقوق ما پرداخت نشده است و تا این لحظه با وجود برپایی چند نوبت اجتماع و مراجعه به مسئولان مربوطه هیچ تغییری در شرایط ما ایجاد نشده است. در حال حاضر بابت دستمزد ماههای آبان، آذر، دی، بهمن و عیدی و پاداش پایان سال طلبکاریم و این در حالی است که حقوق مهر ماه خود را با تقریباً چهار ماه تأخیر اخیراً دریافت کرده‌ایم.

یکی دیگر از کارگران درباره مشکلات این معدن اضافه کرد ”کارگران بازنشسته این واحد نیز که تعداد آنها 100نفر است و از چند سال قبل امکان بازنشسته شدن را دارند اما به‌دلیل مشکلاتی که در پرداخت بیمه آنان به تأمین اجتماعی به وجود آمده نمی‌توانند بازنشسته شوند“.

لازم به یادآوری است که معدن کرومیت اسفندقه یکی از بزرگترین معادن کرمیت کشور بوده که در فاصله 400 کیلومتری از شهر کرمان قرار دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1406f54b-6e41-4bfa-bb02-24f12df8e5e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات