728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,

ملاقات مریم رجوی با هاینز بکر نماینده پارلمان اروپا از اتریش

-

ملاقات مریم رجوی با هاینز بکر نماینده پارلمان اروپا از اتریش
ملاقات مریم رجوی با هاینز بکر نماینده پارلمان اروپا از اتریش
روز چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵ (۱۶نوامبر ۲۰۱۶)، آقای هاینز بکر نماینده پارلمان اروپا از گروه احزاب مردم اروپا، (EPP) بزرگترین گروه سیاسی پارلمانی و رئیس اتحادیه پشتیبانی از بازنشستگان اتریش و نایب رئیس این اتحادیه در اروپا، با مریم رجوی ملاقات کرد.

 
آقای بکر در این دیدار، بر همبستگی نمایندگان پارلمان اروپا با مجاهدین و مقاومت ایران و به‌خصوص مجاهدان آزادی تاکید کرد و پیروزی بزرگ مقاومت در انتقال همه آنان به اروپا را تبریک گفت.
وی با تقدیر از مبارزات مردم و مقاومت ایران علیه فاشیسم دینی حاکم بر ایران گفت تلاش‌های این مقاومت در افشای ماهیت رژیم آخوندی اثبات کرد که عملکردها و نظرگاه‌های این رژیم هیچ ربطی به اسلام ندارد. این همان چیزی است که جهان امروز به آن نیاز دارد، از این رو، مبارزه شما فقط برای ایران نیست و در جهت منافع تمامی منطقه، جهان اسلام و کشورهای اروپایی نیز هست.
آقای بکر گفت: من جایگاه و موثر بودن مقاومت ایران را از عکس العمل‌های رژیم ایران درک کرده‌ام، این رژیم و عواملش تلاش کردند مرا با پمپاژ اطلاعات دروغ از حمایت از شما باز دارند، اما به عکس من به‌طور مضاعف فهمیدم که جنبش شما بر حق است به‌نحوی که رژیم را نیازمند این دروغ‌پردازی‌ها کرده است، وی افزود رژیم ایران امروز هیچ اهرمی جز سرکوب علیه مقاومت ندارد. اما وقتی که مقاومت تحت فشارها و توطئه‌های ۳۷ ساله تجزیه نشده است، پیروزی، یک چشم‌انداز محتوم است.
مریم رجوی ضمن تقدیر از تلاش‌های نمایندگان پارلمان اروپا تاکید کرد که اروپا باید در هرگونه رابطه اقتصادی با رژیم آخوندها، بر اصول و پرنسیپ‌های حقوق بشری متعهد باشد و هرگونه گسترش در مراوادات اقتصادی باید مشروط به پیشرفت وضعیت حقوق بشر، وضعیت زنان، آزادی اینترنت و‌... باشد. وی افزود پارلمان اروپا نقش بسیار مهمی در اتخاذ یک سیاست درست از سوی اتحادیه اروپا و جلوگیری از سیاست مماشات با رژیم آخوندی دارد.
دکتر صالح رجوی نماینده شورای ملی مقاومت ایران در فرانسه در این دیدار حضور داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a137c87-bad1-4b1e-a0ed-f44abff0e0b9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات