728 x 90

اختلاس عوامل رژيم,

رئیس سازمان بازرسی کل رژیم: نتوانسته‌ایم جلو رشد فساد را بگیریم

-

ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور
ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور
ناصر سراج طی سخنانی در رشت گفت: سازمان بازرسی کل کشور علاقه‌یی ندارد برای مدیران دچار خطا شده مشکل ایجاد کند قوه مقننه باید قانون وضع کند، قوه اجرایی مجری است و قوه قضاییه هم باید نظارت کند تا خلاف قانون صورت نگیرد.
سراج که روز گذشته در جمع مدیران استان گیلان صحبت می‌کرد، در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز وحشت از آگاهی مردم از فساد فراگیر در رژیم گفت: متأسفانه ادراک فساد در مردم و افکار عمومی زیاد است، قطعاً مردم اشتباه نمی‌کنند. ادراک جمعی مردم درست است، باید از سال آینده و حتی در یکی دو ماه باقیمانده از سال در خصوص ادراک و دغدغه‌های مردم درباره فساد فکری کنیم.
سراج که اظهاراتش توسط تابناک (اول بهمن) منعکس شده، افزود: «از طرف دیگر وضع مالی دولت نیز زیاد خوب نیست و بنابراین باید همه دست به دست هم دهیم و اجازه ندهیم امثال پرونده‌های 3هزار میلیاردی و اخیراً بابک زنجانی و فلان و فلان تشکیل شود.
رئیس سازمان بازرسی کل رژیم با اشاره به گذشت بیش از ده سال از صدور فرمان 8 ماده‌ای ولی‌فقیه درباره مبارزه با فساد گفت: در طول این مدت چه کاری انجام شده است؟! البته نمی‌خواهم بگویم چه کاری انجام نشده ولی در زمینه این‌که بتوان جلو رشد فساد را گرفت موفق نبودیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/292920d6-860e-412b-9ef7-cf27bda46bf6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات