728 x 90

پتک کوبنده تحریم سراسری و اعترافهای ناگزیر + سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
سخنگوی مجاهدین - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

پتک کوبنده تحریم سراسری و اعترافهای ناگزیر

واعظی سخنگوی دولت آخوند روحانی

سخنرانی تهدید و این‌که اسلام را وسط بکشیم تا مردم رأی دهند

جواب نداده است

 

ولد بیگی از باند مغلوب:

آنچه در تعدادی از حوزه‌های منطقه صادقیه تهران مشاهده می‌شد

فقط با کلمه خالی قابل توصیف بود

 

مصطفی تاج‌زاده:

انتخابات مهندسی شده شکستی تاریخی برای نظام حکمرانی

به‌ویژه شخص رهبر به‌شمار می‌رود

 

آخوند خاتمی:

آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

بدون این‌که با انتخابات معنا دار مخالف باشم و بدون این‌که با رأی دادن مردم مخالفت کنم

 

براندازان نرم و سخت می‌کوشند از این نارضایتی

در راستای ادعاهای واهی خود سوء‌استفاده کنند

براندازی نه ممکن است نه مطلوب

 

مطلوب‌ترین راه یک مصالحه ملی است که در سایه آن

اولاً جامعه نشاط خود را بازیابد

ثانیاً راه براندازی مسدود گردد

 

به این امید که با رأی ندادن در این شرایط

اعتماد آسیب دیده مردم از حکومت و جریانهای سیاسی

از جمله اصلاح‌طلبی تا حدی ترمیم شود

 

سخنگوی مجاهدین:

بزک نمیر بهار میاد!

خربزهٔ اصلاح‌طلبی و خیار اصول‌گرا میاد!

ولی دیگر ماجرا تمام است

و خامنه‌ای این عذر تقصیر را

که برای مسدود کردن راه براندازی رأی ندادم

هرگز نمی‌پذیرد

 

در شارلاتانیسم آخوند شیاد

از یک‌سو به‌خاطر ضعف خامنه‌ای بوی کباب اصلاح‌طلبی به مشام او خورده

و از سوی دیگر می‌خواهد دل خامنه‌ای را به دست بیاورد و زیر تیغ او نرود

 

 

 

 

 

رضا ولدبیگی از حزب اعتماد ملی رژیم، در مطلبی با عنوان حوزه‌هایی خالی با آماری از کل به جزء نوشت: در دوره‌های قبل می‌توانستیم از واژگان شلوغ یا خلوت برای حضور مردم استفاده کنیم ولی آنچه که در تعدادی از حوزه‌های منطقه صادقیه تهران مشاهده می‌شد فقط با کلمه خالی قابل قابل توصیف بود. وقتی در مدت ده دقیقه حتی یک نفر وارد حوزه نمی‌شود با فرض هر صندوق برای هزار رأی دهنده قابل حدس است که جمع آرای اخذ شده در چنین حوزه‌هایی و درصد مشارکت چه میزان باید باشد...

واقعا حاکمان چگونه از این حجم از سکوت آمیخته با قهر یا نفرت بیش از ۹۰ درصدی مردم نمی‌ترسند. ؟

(تحلیل زمانه ۱۶اسفند)

 

رسانه حکومتی بهارنیوز در خبری با عنوان یک گاف بزرگ در آمار انتخابات در استان تهران نوشت: رسانه‌های دولتی اعلام کرده‌اند در انتخابات ۱۱ اسفندماه، نرخ مشارکت در شهر تهران ۲۴ درصد اما در مجموع استان تهران ۳۴ درصد بوده است. در استان تهران، واجدان شرایط رأی ۱۰ و ۳دهم میلیون و در تهران ۷/۷ میلیون نفر بوده است. کل آرای تهران، یک و ۸دهم میلیون «۲۴ درصد» اعلام شده که تبعاً باید درصد مشارکت در ۵ حوزه دیگر استان تهران «ریاط‌کریم، ورامین، پاکدشت، دماوند و شهریار» حدود ۷۰ درصد بوده باشد تا میانگین استان به ۳۴ درصد رسیده باشد! اما در ریز آرای اعلام شده هر شهر، میزان مشارکت این شهرها نیز بین ۳۰ تا ۳۵ درصد بوده است!

(کانال تلگرامی بهارنیوز رژیم ۱۶اسفند)

 

واعظی، سخنگوی دولت آخوند روحانی گفت: سخنرانی، تهدید و این‌که اسلام را وسط بکشیم تا مردم رأی دهند، جواب نداده است. در این انتخابات، از همه چیز خرج شد؛ همه توصیه کردند، حتی کسانی که از وضع موجود، عملکرد مجلس و وضعیت اقتصادی رضایت ندارند مانند خودمان در حزب اعتدال و توسعه، توصیه کردیم همه پای صندوق بیایند (ولی جواب نداده است)... .

(روزنامه اعتماد رژیم ۱۶اسفند)

 

نورنیوز وابسته به شورای عالی امنیت رژیم نوشت: مسائلی باعث شد تا این دوره از انتخابات در جدول مشارکت تمام ادوار انتخابات مجلس، در رده آخر بنشیند و حتی به نصاب دوره قبل هم نرسد؟ مردم وقتی وضعیت رهاشده این بازارها را مشاهده می‌کنند و اقتصاد کشور را در وضعیت «بی سامانی» می‌یابند، طبعاً دچار فرسایش اعتماد می‌شوند...

(نورنیوز رژیم ۱۶اسفند)

 

یک مهره حکومتی به نام شهاب‌الدین حائری شیرازی در مطلبی با عنوان «پدر انقلاب خونین آتی، حاکمیت است» است نوشت: آراء انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را اگر منهای آراء باطله در نظر بگیریم در تهران حدود پانزده درصد مشارکت کرده‌اند. یعنی هشتاد و پنج درصد مردم با رأی ندادن یا رأی باطله گفتند به کمک نظام در زمانه اقسام تهدیدهای خارجی نمی‌آیند.

(تلگرام شهاب‌الدین حائری شیرازی رژیم ۱۶اسفند)

 

به گزارش سایت حکومتی اصلاحات نیوز ۱۶ اسفند مصطفی تاج‌زاده اعلام کرد: انتخابات مهندسی شده ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ هم از نظر میزان رأی‌دهندگان هم از منظر درصد اندک آراء منتخبان شکستی تاریخی برای نظام حکمرانی به‌ویژه شخص رهبر به‌شمار می‌رود. که شعار مشارکت حداکثری می‌داد اما کوچک‌ترین گامی برای جلب اعتماد و رضایت اکثریت شهروندان ناراضی از وضع موجود و ناامید از تغییر برنداشت.

(اصلاحات نیوز رژیم ۱۶اسفند)

 

منصور حقیقت پور نایب‌رئیس سابق کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع گفت: خالص‌سازها از قالیباف عبور کرده‌اند. با این اعداد و ارقامی که در انتخابات ثبت شده، قالیباف به‌راحتی نمی‌تواند به ریاست مجلس شورای اسلامی برسد. آقا تهرانی برای ریاست مجلس خیز برداشت.

(سایت فرارو رژیم ۱۶اسفند)

 

رسانه حکومتی امتداد نوشت: باید دید که قالیباف با قبول نسخه اطرافیانش که از قضا بیشترین‌شان به‌دلیل شکست در انتخابات یازدهم اسفند ماه سرخورده و حیرانند، از مجلس می‌رود یا این‌که با دوپینگ‌های ائتلافی برای بقا در بهارستان بجنگد تا آخرین سنگر قدرتش را حفظ کند؟

تصمیم قالیباف و دوستانش هر چه باشد، مجتبی ذوالنوری، علی نیکزاد، حمیدرضا حاجی بابایی و شمس‌الدین حسینی گزینه‌های جدی قابل تأمل برای جانشینی قالیباف در مجلس آتی‌اند و گفته می‌شود که رایزنیهایی برای رساندن آنها به کرسی ریاست مجلس در جریان است.

(سایت امتداد رژیم ۱۶اسفند)

 

سایت حکومتی اصلاحات نیوز نوشت: محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات در جمع مشاوران گفت: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم. بدون این‌که با انتخابات معنا دار مخالف باشم و بدون این‌که با رأی دادن مردم مخالفت کنم.

محمد خاتمی

سایت جماران متن کامل اظهارات آخوند خاتمی را در این خصوص منتشر کرده که معلوم می‌شود به‌دنبال یک سازش با خامنه‌ای و به‌قول خودش مصالحه ملی برای اصلاح امور است!

خاتمی تصریح کرده است که رأی ندادن او به آن معنا نیست که آنان که در انتخابات شرکت کردند مردم نیستند. زیرا مردم همه اقشار و بخشهای مختلف یک رنگین کمان دل‌انگیز هستند!

 

آخوند خاتمی هشدار داده است که در وضعیت موجود «براندازان نرم و سخت می‌کوشند از این نارضایتی در راستای ادعاهای واهی خود سوء‌استفاده کنند در حالی‌که بر این باورم اکثریت قاطع ناراضیان بهم خوردن امنیت و ثبات کشور را نمی‌خواهند. غالب مردم اصلاح کم هزینه و پرفایده امور را طالبند، "براندازی نه ممکن است نه مطلوب". مطلوب‌ترین راه برای رهایی از این وضع یک مصالحه ملی است که در سایه آن اولاً جامعه نشاط خود را بازیابد و زمینه مشارکت فعال مردم را فراهم آورد. ثانیاً راه براندازی مسدود گردد».

 

آخوند اصلاحاتی در پایان گفته است: به این امید که با رأی ندادن در این شرایط اعتماد آسیب دیده مردم از حکومت و جریانهای سیاسی از جمله اصلاح‌طلبی تا حدی ترمیم شود.

 

سخنگوی مجاهدین در مورد شارلاتانیسم آخوند شیاد که از یک‌سو به‌خاطر ضعف خامنه‌ای بوی کباب اصلاح‌طلبی به مشامش خورده و از سوی دیگر می‌خواهد دل خامنه‌ای را هم به دست بیاورد و زیر تیغ او نرود گفت:

بزک نمیر بهار میاد! خربزهٔ اصلاح‌طلبی و خیار اصول‌گرا میاد! ولی دیگر ماجرا تمام است و خامنه‌ای این عذر تقصیر را که برای مسدود کردن راه براندازی رأی ندادم، هرگز نمی‌پذیرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4623a53b-3d6e-407f-b209-696e07626b94"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات