728 x 90

آلمان و متحدانش برای تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه صنعت موشکی رژیم ایران تلاش می‌کنند

موشکی رژیم ایران
موشکی رژیم ایران

سایت ار بی‌سی اوکراین روز ۱۶ اسفند در گزارشی نوشت: بر اساس گزارش اشپیگل، آلمان و هشت کشور دیگر از اتحادیه اروپا می‌خواهند که تحریم‌هایی را علیه صنعت موشکی ایران اعمال کند.
رژیم ایران موشک و پهپاد را در مقیاس وسیع نه تنها به روسیه، بلکه برای شبه‌نظامیان در خاورمیانه تأمین می‌کند.
در ارتباط با این موضوع، آلمان و هشت کشور دیگر اتحادیه اروپا خواستار اعمال تحریم‌های جدید هستند. این از نامه آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان و چند تن از همکارانش به جوزپ بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی، بر می‌آید. این نامه در تاریخ ۱۹فوریه توسط بربوک و وزرای خارجه فرانسه، چک، دانمارک، استونی، لتونی، لیتوانی، رومانی و هلند امضا شده است. . با این حال، بورل هنوز پاسخی نداده است.

سخنگوی سرویس اقدام خارجی اروپا (EEAS) به ریاست بورل توضیح داد که آنها به‌عنوان یک موضوع اصولی در مورد مبادلات بین بورل و کشورهای عضو اتحادیه اروپا اظهارنظر نمی‌کنند. رویه تحریم‌ها نیز محرمانه است.

در ادامه گزارش سایت ار بی‌سی اوکراین آمده است:
رژیم ایران اولین کشوری بود که برای جنگ با اوکراین به روسیه سلاح داد. بدین ترتیب ارتش روسیه به‌طور مرتب پهپادهای ضربتی شاهد را از ایران دریافت می‌کند که به شهرها و زیرساختهای اوکراین حمله می‌کنند. علاوه بر این، ایران به روسیه در راه‌اندازی تولید این پهپادها کمک کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b404a44d-5898-415a-8c6f-017e406b7636"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات