728 x 90

هلاکت سه بسیجی و زخمی شدن دو تن دیگر در مشهد توسط مردم

هلاکت دو بسیجی در مشهد
هلاکت دو بسیجی در مشهد

همزمان با تظاهرات مردم در مشهد،  جوانان خشمگین به جمعی از بسیجیان خامنه‌ای حمله کردند که منجر به هلاکت دو تن و مجروح شدن سه تن شد.

محسن دلاوری فرماندار جنایتکار رژیم در مشهد روز پنجشنبه ۲۶آبان در این باره گفت: عصر امروز در منطقه چهارراه عامل مشهد تعدادی از [مردم] با چاقو به ۵بسیجی، به‌صورت ناگهانی حمله کرده و دو تن را کشته و سه نفر را زخمی‌ نمودند.(خبرگزاری حکومتی مهر ۲۶آبان)

خبرگزاریهای حکومتی چند ساعت بعد از هلاکت سومین بسیجی در درگیریهای مشهد خبر دادند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نوشت: «ابراهیم غفاریان» سومین بسیجی زخمی در اغتشاشات امشب مشهد، دقایقی پیش به کشته رسید.

در همین روز یکی از سرکردگان سرکوبگر انتظامی رژیم به نام سرگرد حسن یوسفی، توسط مردم خشمگین سنندج به هلاکت رسید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار رژیم در کردستان گفت: در جریان ناآرامی‌های امروز سنندج سرگرد حسن یوسفی، از نیروهای انتظامی استان کردستان به دست مردم کشته شد (خبرگزاری سپاه پاسداران - فارس ۲۶آبان).

خاطرنشان می‌شود شب گذشته جوانان شورشی در اصفهان با سه دستگاه موتورسیکلت، حوزه سرکوب بسیج ضدامام علی‌النقی را در محله خانه اصفهان مورد تهاجم قرار داده و با باز کردن آتش به روی نیروهای سرکوبگر مستقر در آن سه تن را کشته و ۷تن را مجروح کردند که از این تعداد هفت نفر از نیروهای فراجای رژیم و یک نفر از بسیج ضدمردمی بودند.

شایان ذکر است که با گسترش قیام سراسری، جوانان دلیر نیروهای سرکوبگر رژیم را مورد هدف قرار می‌دهند.

خبرگزاریهای حکومتی روز پنجشنبه ۲۶آبان نوشتند: 
 سرهنگ  «اسماعیل چراغی» یکی از کارکنان یگان ویژه‌ که شب گذشته در محله خانه اصفهان،  هدف اصابت گلوله جنگی قرار گرفته بود کشته شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13a9e693-34fa-4402-bab1-bbcd1cce064c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات