728 x 90

پناهندگان ایرانی,اخبار اروپا,

اعتراض مقاومت ایران نسبت به وضعیت اسفبار پناهجویان ایرانی در کمپهای پناهندگی آلمان

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
نمایندگی شورای ملی مقاومت در آلمان ضمن ابراز همبستگی و همدردی عمیق با خانواده حسین رحیمی پناهجوی 16ساله ایرانی که در روز 19آوریل 2016به‌خاطر شرایط غیرقابل‌قبول زندگی پناهندگان در شهر ارلانگن (جنوب آلمان) خود کشی کرد، از دولت آلمان می‌خواهد که به وضعیت پناهجویان ایرانی که از جهنم فاشیسم دینی حاکم بر ایران گریخته‌اند، رسیدگی کند و اجازه ندهد درد و رنج آنها در تبعید نیز ادامه یابد.
نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان گزارشات متعددی از پناهجویان ایرانی در مورد وضعیت بد اقامتی و معیشتی و همینطور از جابه جاییهای متعدد و طاقت‌فرسای محل سکونت دریافت کرده است. این در حالیست که مخالفان فاشیسم دینی حاکم بر ایران که 120هزار اعدام سیاسی را در کارنامه خود دارد طبق استانداردهای شناخته شده بین‌المللی شایسته برخورداری از حق مقدس پناهندگی هستند.
گزارشهای هشداردهنده گزارشگر ویژه ملل‌متحد برای حقوق‌بشر در ایران و همینطور گزارش سالانه عفو بین‌الملل و دیگر سازمانهای بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر شبهه‌یی در ضرورت اولویت دادن به پناهجویان ایرانی باقی نمی‌گذارد. گزارشهایی که حاکی از تشدید نقض سیستماتیک حقوق‌بشر و به‌خصوص افزایش بی‌سابقه اعدامها در دوران ریاست‌جمهوری روحانی است.

دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان
2اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۱آوریل ۲۰۱۶)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a2d068c-45cb-432b-8c8c-18f10b121998"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات