728 x 90

۹تجمع اعتراضی در شهرهای میهن + عکس

اهواز - بستن جاده توسط رانندگان خشمگین شرکت حفاری جنوب

رانندگان استیجاری شرکت حفاری جنوب واقع در حاشیه اهواز روز یکشنبه ۱۸آذر۹۷ در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و وضعیت نابسامان معیشتی اعتصاب کردند. رانندگان اعتصاب کننده در محل سه راهی فرودگاه، اقدام به بستن جاده اهواز کردند.

 

سیرجان - تجمع اعتراضی کارکنان شرکت مس تخت گنبد

کارکنان شرکت مس تخت گنبد در سیرجان روز یکشنبه در اعتراض به پایین بودن حقوق و مزایا در محل این شرکت تجمع زدند.

سیرجان.اعتصاب کارکنان شرکت مس تخت گنبد

سیرجان.اعتصاب کارکنان شرکت مس تخت گنبد

 

کاشان - اعتصاب و بستن جاده توسط کارگران نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان

روز یکشنبه ۱۸آذر۹۷ کارگران نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق‌شان اعتصاب کرده و جاده را بستند. کارگران مانع عبود هر گونه خودرو به داخل نیروگاه شدند.

 

بوشهر - تجمع اعتراضی کارگران کارگاه‌های صنف درب و پنجره سازی

روز یکشنبه ۱۸آذر کارگران کارگاه‌های صنف درب و پنجره سازی upvc شهرستان جم واقع در استان بوشهر در اعتراض به عدم حمایت کارگزاران حکومت از کارگاه‌های بومی در مقابل اداره صنعت،معدن و تجارت این شهرستان تجمع کردند.

جم.تجمع اعتراضی کارگران کارگاه‌های صنف درب و پنجره سازی

جم.تجمع اعتراضی کارگران کارگاه‌های صنف درب و پنجره سازی

 

بیجار- ششمین روز اعتراضات در حسن آباد یاسوکند

روز یکشنبه ۱۸آذر ٩٧ اعتراضات برای ششمین روز در حسن آباد یاسوکند Yasukand (شهری در بخش کرانی شهرستان بیجار) در اعتراض به‌عملی نشدن وعده‌های دولت در قبال احداث کارخانه آهن اسفنجی هم‌چنان ادامه دارد مردم عصبانی بخشدار را کتک زدن شوراها و دهیاریها استعفا دادند.

بیجار.ششمین روز اعتراضات در حسن آباد یاسوکند

بیجار.ششمین روز اعتراضات در حسن آباد یاسوکند

 

آبادان - تجمع اعتراضی کارگران شهرداری برای چندمین روز متوالی

روز یکشنبه ۱۸آذر۹۷ برای چندمین روز متوالی دهها تن از کارگران شهرداری آبادان با تجمع مقابل شهرداری مرکزی خواستار دریافت حقوق عقب‌افتاده خود شدند.

 

تهران - جمع اعتراضی جمعی از پیمانکاران شهرداری

امروز یکشنبه، جمعی از پیمانکاران شهرداری تهران در اعتراض به تأخیر در پرداخت مطالباتشان در خیابان بهشت مقابل شهرداری تهران تجمع کردند.

 

تهران - تجمع اعتراضی کارگران شیر پگاه

جمعی از کارگران کارخانه صنایع شیر پگاه تهران امروز یکشنبه برای دومین روز متوالی در محدوده زمینهای غصب شده خود در منطقه تهران پارس تجمع کردند..تجمع‌کنندگان، شب را در همانجا سپری کردند و صبح امروز با طلوع آفتاب به تجمع اعتراضی‌شان ادامه دادند. سپاه پاسداران زمینهای این هموطنان را غصب کرده است.

 

اعتراض کارگران فولاد اهواز به دستگیری یک دختر

کارگران فولاد اهواز روز یکشنبه در اعتراض به دستگیری و گرفتن موبایل همراه یک دختر اعتراض کردند. کارگران با شعار ولش کن ولش کن از این دختر حمایت کردند و مانع دستگیری وی شدند.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/06250e37-20a2-4527-9372-cd85862b8113"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات