728 x 90

گزارش سالیانه اطلاعات داخلی آلمان: هشدار نسبت به‌عملیات جاسوسی رژیم ایران در این کشور

هورست زهوفر وزیر کشور آلمان
هورست زهوفر وزیر کشور آلمان

هورست زهوفر وزیر کشور آلمان و رئیس اداره حراست از قانون اساسی آلمان در مورد وضعیت امنیتی آلمان و گزارش سالانه اداره حراست از قانون اساسی روز پنجشنبه ۱۹تیرماه در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند. آنها با بیان این‌که "تهدید تروریستی در آلمان هم‌چنان بسیار بالا است" از ممنوع کردن سازمان تروریستی حزب‌الله در آلمان اظهار خوشحالی کردند.

سایت الحدث درباره گزارش سالانه اطلاعات داخلی آلمان نوشت: «چند ماه بعد از این‌که آلمان به‌طور رسمی فعالیت‌های شبه‌نظامیان حزب‌الله مورد حمایت ایران در خاک خود را ممنوع نمود، وزیر کشور هورست زهوفر مجدداً از این اقدام ابراز خوشحالی نمود.».

هورست زهوفر گفت: «خوشحالم که حزب‌الله را ممنوع کردیم زیرا نمی‌توان پذیرفت که احزاب مؤثری در کشور ما وجود دارند که سایر کشورها را تهدید می‌کنند».

الحدث در ادامه نوشت: «گزارش سالانه توضیح می‌دهد که اطلاعات رژیم ایران و نیروی تروریستی قدس در آلمان فعال هستند و آنها عملیات جاسوسی را انجام می‌دهند و می‌توان فرض کرد که آنها در حال آماده‌سازی عملیات علیه مردم و مکانهایی هستند که از آنها جاسوسی می‌کنند».

گزارش هم‌چنین با بیان این‌که هدف از این حملات دور زدن تحریم‌های اعمال شده علیه رژیم ایران است افزوده است: توانایی رژیم ایران در حملات سایبری در سالهای اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. که این حملات سایبری رژیم ایران برای دسترسی به اطلاعات حساس است.

خاطرنشان می‌شود که اواخر آوریل گذشته وزارت کشور آلمان ممنوعیت حزب‌الله در این کشور را اعلام نمود و پلیس در همان زمان برای دستگیری افرادی که مشکوک به عضویت در این گروه بودند حملاتی را به مورد اجراء گذاشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6348ef8-b306-4f8d-b243-7608ea81a02a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات