728 x 90

ویلپنت، گل امید پیروزی مردم ایران

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران - پاریس ۹ تیر۹۷
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران - پاریس ۹ تیر۹۷

ویلپنت گل سرسبد حوادث این روزها درباره‌ی میهن ماست. جمعیت عظیمی که آنجا گردآمدند به خودی خود، نقشی خیره کننده در افشای نظام و گسیختگی ساختاری نیروها و آرایش داخلی جناحهای آن دارد. دستپاچگی رژیم در تخطئه‌ی این حادثه‌ی بزرگ سیاسی و نیز کوشش بسیاردرجلوگیری از آن با انبوه دست- آویزها و تهدیدها علیه دولت فرانسه نشانگر اهمیت انکارناپذیر آن است. سازماندهی بی‌عیب و نقص کل همآیش، توانمندی بی‌نظیر نیروی برگزار کننده و شایستگی آن برای جایگزینی نظام زهواردررفته‌ٔ ولایت مطلقه‌ئ فقیه را می‌رساند.

توده‌های انبوه مشارکت کننده ایرانی و خیل هیأتهای بین‌المللی حمایت‌کننده‌ٔ مقاومت نشانگر شکوه و مقبولیت همه جانبه‌ٔ آن است. به‌راحتی می‌شد از سخنرانی هیأتهای مختلف بین‌المللی، اعجاب آنان از کارکردهای بین‌المللی و سازماندهی نیروهای داخل میهن

و کانونهای شورشی و شوراهای مقاومت در کارزار پیروزمند قیامهای کنونی کشورمان را دریافت.

شرکت هیأت آمریکا که از ارشدیت بسیار بالایی در دولت آمریکا برخوردارند (شرکت رودی جولیانی به‌عنوان مشاور حقوقی ریس جمهور ترامپ)، رودررویی مقاومت با رژیم و دم و دستگاه دولتهای مماشاتچی را به نقطه‌ای کیفی ارتقاء داد. اگر چه این مقاومت مردمی هیچگاه دچار توهم نیست و هیچوقت فراموش نمی‌کند که انقلاب و سرنگونی نظام ضدبشری حاکم، کار مردم ما در داخل کشور و با همکاری همه اقشار و سازماندهی کانونهای شورشی، شدنی است؛ ولی ازهر اقدامی از جانب جامعه‌ی بین‌المللی و خصوصا قدرتهای بزرگ در طرد و انزوا و در فشارگذاشتن رژیم برای ترک تروریزم وسرکوب و مداخله در دیگر کشورها عمیقاً حمایت می‌کند. طرد رژیم از جامعهٔ جهانی و عدم حمایت مماشات طلبانه، هزینه‌ی مردم ما را برای یک تغییر دموکراتیک به‌شدت پایین می‌آورد. هزینه‌های مالی ناشی از تروریزم و دخالتهای رژیم توده‌های فقیر و کارگران و مزدبگیران را به‌شدت در تنگنای یک لقمه‌ٔ نان گذاشته و آنها را به فلاکت و بینوایی سوق داده است. کمک جامعه‌ی جهانی در انزوای سیاسی و اقتصادی رژیم و مراقبت و اعتراض جامعه‌ی جهانی نسبت به سرکوب خونین جامعه‌ی  ما از ریزش خون جوانان و فعالان سیاسی و انبوه مردم عادی خواهد کاست.

البته رژیم و مزدوران و مماشاتچیان هم بیکارننشسته‌اند؛ تابتوانند می‌کوشند در مقابل شکوه و پیشروی و امیددهی این گردهمایی، ضربه‌گیر رژیم باشند. آیت اله بی‌بی سی در شب گذشته با به‌میدان آوردن یک مهره‌ٔ رسوای آمریکایی به‌نام گری سیک که از امدادگران همیشگی نظام آخوندی بوده، سعی کرد در مقابل این ضربه‌ی خردکننده به پیکر غرقه در بحران رژیم مددرسانی کند. (سیک) مدعی شد که وضعیت رژیم بحرانی نیست! و به نظر نمی‌رسد که مهار اوضاع را از دست داده باشد....... . وی اوج نگرانی خود را فاش کرد و با نوعی لکنت اظهارکرد که وضعیت بسیار پیچیده است و آینده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

در نهایت، آنچه از ویلپنت باید گفت شور و شوق پنهان ناشدنی ایرانیان میهن‌پرست از این رویداد مبارک است. فردا با تلاش مردم و جوانان میهنمان و رزم و هدایت سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت و کانونهای شورشی، ایران روشن و چراغانی خواهد شد. شکوه ویلپنت طلیعه‌ی ایران آزاد و برابری طلب و عدالت محوراست.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cbf8c9d0-1842-4b96-8b77-72f04600c53f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات