728 x 90

واشنگتن اگزمینر: جدول زمانی گریز اتمی ایران اکنون «صفر» است

 اتمی رژیم
اتمی رژیم

واشنگتن اگزمینر روز ۱۷خرداد در گزارشی نوشت: بر اساس تحلیل دانشمندان مستقل، جدول زمانی گریز اتمی ایران اکنون «صفر» است.

زمان گریز اتمی ایران "اکنون در صفر"است: تحلیل آخرین گزارش راستی‌آزمایی و نظارت آژانس توسط دیوید آلبرایت، سارا بورکهارد و آندریا استریکر از مؤسسه علوم و امنیت بین‌الملل به این نتیجه می‌رسد که ایران در حال حاضر در زمینه داشتن مواد خام کافی برای ساختن بمب هسته‌یی به زمان گریز اتمی رسیده است. دانشمندان می‌گویند: «به‌دلیل رشد ذخایر اورانیوم غنی شده ۶۰درصد ایران، ایران از آستانه خطرناک جدیدی عبور کرده است: جدول زمانی گریز اتمی آن اکنون به صفر رسیده است... بر اساس تحلیل دانشمندان مستقل، جدول زمانی گریز اتمی ایران اکنون «صفر» است.

 

 لیختن‌اشتاین خبرنگار سیاست خارجی مستقر در وین ۱۷خرداد در توییتی نوشت:  قطعنامه ارائه شده توسط آمریکا و سه کشور اروپایی چهارشنبه عصر یا پنجشنبه صبح به رأی گذاشته خواهد شد.

بنا به اطلاع یا فردا (چهارشنبه) عصر یا پنجشنبه صبح در مورد قطعنامه ارائه شده توسط آمریکا و سه کشور اروپایی به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی رأی گیری خواهد شد. این پیشنویس قطعنامه با بیان ملایم است و هیچ اشاره ای به ارجاع مسأله به شورای امنیت ملل متحد  نشده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fbf3b305-0953-4160-8e7d-9b64fbb3aa2c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات