728 x 90

دیوید کامرون: بایدن حق دارد که نتانیاهو را برای توقف جنگ در غزه تحت فشار قرار دهد

دیوید کامرون
دیوید کامرون

سی.ان.ان روز ۲۲فروردین نوشت: وزیر خارجه انگلستان می‌گوید بایدن حق دارد که نتانیاهو را برای توقف جنگ در غزه تحت فشار قرار دهد.

دیوید کامرون، وزیر امور خارجه انگلستان گفته است که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا «به درستی نخست‌وزیر اسراییل بنیامین نتانیاهو را تحت فشار قرار می‌دهد تا نبردها را متوقف کند تا کمکهای بشردوستانه بیشتر شود.

کامرون روز چهارشنبه در مصاحبه‌یی با جان برمن خبرنگار سی.ان.ان گفت که با بایدن موافق است که به یک آتش‌بس موقت نیاز است. این امر پس از آن صورت می‌گیرد که بایدن یکی از تندترین انتقادات خود را از نحوه مدیریت اسراییل در جنگ غزه در مصاحبه‌یی در روز سه‌شنبه ارائه کرد و رویکرد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل در قبال درگیری را «اشتباه» توصیف کرد و خواستار توقف درگیریها شد.

کامرون گفت: «او به درستی به نتانیاهو فشار می‌آورد، زیرا من بارها گفته‌ام که برای دریافت کمک‌ها و خروج گروگانها به توقف در جنگ نیاز داریم». وی افزود: این موضع بریتانیا از مدتها قبل بوده است.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32d3f9c5-0e27-43d3-9bdb-6b4c4cbc38b9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات