728 x 90

رویترز: نتانیاهو می‌گوید اسراییل برای سناریوهایی در مناطقی غیر از غزه آماده می‌شود

بمباران غزه
بمباران غزه

رویترز روز ۲۳فروردین نوشت: نتانیاهو می‌گوید اسراییل برای سناریوهایی در مناطقی غیر از غزه آماده می‌شود.

رویترز از اورشلیم نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل روز پنجشنبه در بحبوحه نگرانی از این‌که رژیم ایران آماده حمله به اسراییل در پاسخ به‌قتل فرماندهان ارشد رژیم ایران گفت: اسراییل به جنگ خود در غزه ادامه می‌دهد، اما در حال آماده شدن برای سناریوهایی در مناطق دیگر است.

وی در اظهاراتی که دفترش پس از بازدید او از یک پایگاه نیروی هوایی در جنوب اسراییل منتشر کرد، گفت: «ما در حال آماده شدن برای پاسخگویی به نیازهای امنیتی کشور اسراییل در دفاع و حمله هستیم».

 

 

نتانیاهو گفت: ما در بحبوحه جنگ غزه هستیم که با تمام قوا ادامه دارد، حتی در حالی که به تلاشهای بی‌وقفه خود برای بازگرداندن گروگانهای خود ادامه می‌دهیم. با این حال، ما برای سناریوهایی که شامل چالش در سایر بخش‌ها می‌شود نیز آماده‌ایم.

 

 

بر اساس گزارشی از دفتر وی نتانیاهو در گفتگو با پرسنل نیروی هوایی اسراییل در پایگاه هوایی تل نوف، در جنوب تل آویو، گفت که اسراییل برای مقابله با حملات احتمالی استراتژی ایجاد کرده است.

 

 

نتانیاهو توضیح داد: ما یک قانون ساده را تعیین کرده‌ایم: هر کسی به ما آسیب برساند، ما به او آسیب خواهیم رساند. ما آماده هستیم تا تمام نیازهای امنیتی اسراییل را چه از نظر دفاعی و چه تهاجمی برآورده کنیم. 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/031b8dc4-5177-4d9b-bce9-87a5b167f92f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات