728 x 90

هشدار امام جمعه‌های خامنه‌ای نسبت به خطر قیام و فوران خشم و اعتراض مردم علیه رژیم ولایت فقیه

قیام سراسری در کرمانشاه
قیام سراسری در کرمانشاه

امام جمعه‌های خامنه‌ای در شهرهاى مختلف کشور، نسبت به خطر قیام و فوران خشم و اعتراض مردم علیه رژیم ولایت فقیه هشدار دادند.

صف‌آرایی مجاهدین و ضدانقلاب در مقابل نظام
امام جمعه رژیم در صیدون آخوند بهمنی: به‌دلیل برخی التهابات داخلی، بسترهای ایجاد نامیدی و القاء ناکارآمدی نظام بیش از هر زمان دیگری است،کافی است نیم نگاهی به صف‌آرایی دشمنان داخلی و خارجی اعم از (مجاهدین) و ضد انقلاب بیاندازیم، آنچه در این زمان مهم است تمرکز بر روی مصالح و منافع (نظام) است. 
دشمن از طریق فضای مجازی و حقیقی درصدد است بی‌فرجامی (نظام)، فلاکت و ناقض حقوق‌بشر بودن نظام و و بی‌توجهی نظام به وضعیت داخلی را القا کند. 

غارتگریهای بی‌سابقه توسط یک شرکت حکومتی
آخوند کوهساریان امام جمعه رژیم در آزادشهر: آقایان چشمانمان را نبندیم. همه این معترضان یا به تعبیری اغتشاشگران ضد انقلاب نبودند، درست است ضد انقلاب از وضعیت سوء‌استفاده کرد، ولی یک عده از اینها حاجت داشتند. گرانی، بیکاری و مشکلات فراوان. یکی از آن مصیبتها، کلاهبرداری و یا بهتر بگویم غارتگری بی‌سابقه شرکت پرهام است. آنها به خانه، زمین، ارث مردم هم رحم نکردند و حتی سر آن پیر زن عصا به‌دست بی‌کس را هم کلاه گذاشتند.

القای ناکارآمدی نظام
آخوند میرزایی امام جمعه خامنه‌ای در پارسیان: دشمن درصدد القا ناکارآمدی نظام است و دنبال نامید کردن مردم از انقلاب است.

القای ناامیدی
آخوند فقیه امام جمعه رژیم در نی ریز: دشمن می‌خواهد ناامیدی را به مردم القا کند. 

دشمن مسیر اعتراضات را تغییر داد
امام جمعه رژیم در اسالم آخوند جدایی: در گردو غبار ناشی از اغتشاشات، مطالبات مردم مظلوم و زجر دیده، گم شد و دشمن مسیر اعتراضات را تغییر دادند. متأسفانه ۳۰۰هزار خانواده ثروتمند هیچ سابقه مالیاتی ندارند.عده‌یی هستند که در ماه، یک میلیارد درآمد دارند و یک ریال مالیات نمی‌دهند.

فضای مجازی محل ارسال اطلاعات به دشمن است
امام جمعه خامنه‌ای در اصفهان آخوند مهدوی: در حال حاضر تبادل اطلاعات در فضای مجازی وجود ندارد، بلکه ارسال اطلاعات است و اطلاعاتی برای استفاده دشمنان ارسال می‌شود.

شیوع برنامه‌های مخرب ماهواره‌ای
آخوند مختاری، امام جمعه رژیم در حاجی آباد: دشمن با شیوع برنامه‌های مخرب ماهواره‌یی و فضای مجازی و غیره اعتقادات را نشان گرفته است.

تخریب باور و اعتقادات جوانان با فضای مجازی
آخوند با وقار امام جمعه رژیم مشگین شهر: دشمن با توسعه فضای مجازی سعی در تخریب باور و اعتقادات مردم ایران به‌ویژه جوانان دارد و باید این فضا به‌نحو مقتضی کنترل شود.

توطئه جدیدی در مورد برنامه موشکی در حال طراحی است
امام جمعه خامنه‌ای در تبریز آخوند آل هاشم:   توطئه جدید آمریکا به بهانه اصلاح برجام در روزهای اخیر به همراه برخی مقامات اروپایی به‌ویژه فرانسویها مطرح شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d9610fe9-4f31-413a-8b84-003854843ed4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات