728 x 90

حقوقهاى نجومى,

اعتراف آخوند ذوالنور عضو مجلس ارتجاع:۱۰هزار مورد حقوق نجومی پیدا شده است

-

اعتراف آخوند ذوالنور عضو مجلس ارتجاع
اعتراف آخوند ذوالنور عضو مجلس ارتجاع
آخوند مجتبی ذوالنور عضو مجلس ارتجاع از قم یکشنبه‌شب در مسجد امیرالمؤمنین این شهر در یک درگیری باندی سیاستهای اقتصادی آخوند روحانی را زیر ضرب برد و از تعطیلی بیش از 60 درصد صنایع در کشور خبر داد و گفت: «دولت می‌گوید که در این مدت گذشته، 2 میلیون و 400 هزار شغل ایجاد کرده است و ما می‌گوییم باید ریز این ایجاد شغل را ارائه دهید. اگر بخواهیم بیکاری از بین برود، سالانه نیاز به ایجاد یک میلیون شغل داریم و نزدیک به 8 میلیون بیکار واقعی داریم که باید با تلاش جدی و فوق‌العاده حل شود».

وی همچنین کابینه آخوند روحانی را به‌دلیل حقوقهای نجومی زیر ضرب برد و اعتراف کرد: «تا کنون نزدیک به 10هزار مورد حقوق نجومی پیدا شده است که درصد زیادی حقوق‌های بین 5 تا 10 میلیون بوده است و تا 232 میلیون تومان هم داشته‌ایم و طرف خودش برای خودش حقوق وضع می‌کرده است. … دولت ابتدا به انکار روی آورد و سپس گردن دولتهای قبلی انداخت و فرافکنی کرد، در حالی که فساد از هر دولتی است، باید با آن برخورد شود. تا می‌خواهند با فساد برخورد کنند، آن را سیاسی می‌کنند تا تیغ مقابله با فساد کُند شود».

آخوند ذوالنور پیوستن رژیم به‌کار گروه اقدام مالی FATF را خود تحریمی دانست و گفت: ما با غیرعلنی بودن جلسه قبلی مخالف بودیم و جلسه بعدی باید حتماً علنی باشد تا وزیر به‌طور شفاف جواب بدهد و نماینده هم می‌تواند سؤال کند. این معاهده‌ای است که 37 کشور عضو اصلی آن هستند و بقیه تنها عضو ناظر هستند و می‌خواهند تمام مبادلات مالی ما را رصد کنند و حتی از جزئیات مالی کشور سر در بیاورند. در واقع این قرارداد نوعی خودتحریمی را ایجاد می‌کند».

وی تأکید کرد: «متأسفانه در کشور فسادهای زیادی صورت گرفته است که بابک زنجانی، شهرام جزایری و صندوق ذخیره فرهنگیان از آن جمله است؛ چرخه‌ای هستند که به شهر کوچکی در استان سمنان برمی‌گردند و برادر یکی از مسئولان نیز درگیر است و امیدواریم دستگاه قضایی بتواند به‌طور جدی با آنها برخورد کند».

عضو مجلس ارتجاع از قم همچنین به عدم همکاری بانکهای بزرگ با رژیم اعتراف کرد و گفت: «اکنون ما برای انتقال پول دچار مشکل هستیم، چرا که پول از یک بانک آزاد می‌شود و به یک بانک در امارات می‌رسد اما بعد از 20 دقیقه دوباره تحریم می‌شود، پس باید برای انتقال پول از راههای خاصی استفاده کنیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e330cc2d-6539-46c7-9cb6-d90d5d0c7039"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات