728 x 90

نشنال‌ریویو: آمریکا باید صندوق سرمایه‌های جانبی رژیم ایران و متصدی بی‌رحم آن ابراهیم رئیسی را تحریم کند

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی یکی از عوامل قتل عام  ۶۷
آخوند جلاد ابراهیم رئیسی یکی از عوامل قتل عام ۶۷

نشنال‌ریویو، در مقاله‌یی با عنوان «آمریکا باید صندوق سرمایه‌های جانبی رژیم ایران و متصدی بی‌رحم آن ابراهیم رئیسی را تحریم کند» نوشت: قتل‌عام هزاران مخالف سیاسی، سی سال بعد از وقوع آن، به‌عنوان خونین‌ترین جنایت جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و ابراهیم رئیسی یکی از عاملان این جنایت، اکنون تولیت آستان قدس رضوی و سهام املاک و مستغلات آن به ارزش ۲۰میلیارد دلار را در دست دارد؛ او این اموال را به‌عنوان صندوقی برای خامنه‌ای به کار می‌گیرد و با این سرمایه‌ها، رژیم تهران را برای سرکوب مخالفان در داخل و صدور تروریسم در خارج، توانمند می‌کند.

نشنال‌ریویو ۲۴شهریور۹۷با اشاره به سخنان منتظری در مورد جنایات صورت‌گرفته در قتل‌عام ۶۷توسط رئیسی و سایر مجریان حکمِ خمینی نوشت: بعد از انتخابات اخیرِ ریاست‌جمهوری در ایران، اسم ابراهیم رئیسی دیگر فراموش شده است؛ ولی واقعیت این است که او در حفظ امپراطوری مالی‌یی که سلطه حاکمان کنونی بر قدرت را تسهیل می‌کند، نقش کلیدی دارد.

نشنال‌ریویو همچنین به نقش جنایتکارانه آخوند حسن روحانی اشاره کرده و می‌نویسد: در سال ۶۷، حسن روحانی به‌عنوان عضو شورای عالی امنیت رژیم، از این حمام خون اطلاع داشته و شریک جرم بوده است.

 

در رابطه با آخوند رئیسی بیشتر بخوانید:

رئیسی را بشناسید!

روز ۲۹اردیبهشت ۹۶، روز برگزاری نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم است و این در حالی است که تکلیف باندهای مافیایی نظام آخوندی برای معرفی کاندیدای نهایی‌شان در انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص نیست. آخوند مصباح یزدی از باند دلواپسان خامنه‌ای به اجماع بر سر فقط یک نامزد ریاست‌جمهوری صحبت کرد و از آخوند ابراهیم رئیسی نام برد.

آخوند «ابراهیم رئیس‌الساداتی» معروف به ابراهیم رئیسی، که در حال حاضر دادستان کل ویژه روحانیت، تولیت آستان قدس رضوی و عضو هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان ارتجاع می‌باشد، چندی است که اسمش از سوی باند خامنه‌ای برای نامزدی نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری به‌سر زبانها افتاده است. در این رابطه یک سایت حکومتی نوشت: «با توجه به آرا شمارش شده، ابراهیم رئیسی حائز اکثریت آرا در رأی‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (موسوم به ”جمنا“) شده است». (سایت حکومتی انتخاب- ۵اسفند ۹۵)

اما آخوند ابراهیم رئیسی کیست؟ (جزئیات بیشتر)

 

واکنش آخوند جلاد ابراهیم رئیسی به شعار نه شیاد نه جلاد

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی، در واکنش به شعار نه جلاد نه شیاد که او را با لقب قاتل ۶۷منفور جامعه ساخت، گفت: خطر “جریان نفاق” همواره کشور را تهدید می‌کند.

این عضو هیأت مرگ در قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷، افزود: جامعه باید همواره چهره این جریان را بشناسد تا از گرفتاریها نجات یابد.

بیش از ۱۷هزار نفر توسط همین جریان (کشته) شدند؛ بنابراین شناخت این جریان بسیار مهم است.

 

وحشت آخوند جلاد ابراهیم رئیسی از جنبش دادخواهی قتل‌عام ۶۷و اذعان به اجرای حکم خمینی جلاد

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی عضو هیأت مرگ در قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷، طی سخنانی در جمعی از عوامل رژیم در مشهد، با ترس و وحشت از نفرت عمومی از وی و دیگر جلادان هیأت مرگ، تلاش کرد مسئولیت این جنایت بزرگ علیه بشریت را متوجه خمینی کند:

 

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی – ۱۱اردیبهشت ۹۷

خیلی سخن مفصلی است. از اون حرفهایی که من بارها زدم ولی خب خواهش می‌کنم شنیده بشه، چون گاهی شنیده نمیشه، شنیده بشه عرض بکنم. ببینید، در رابطه با منافقین. .............. ۱۷هزار نفر رو به‌شهادت رسوندند. این جریان بسیار خطرناک که آن روز امام بزرگوارمون فریاد می‌زد ولی بعضیها خیلی دقیق توجه نمی‌کردند به اون و بعدها شدند سربازان نه بدون یونیفورم، با یونیفورم آمریکاییها. شما وقتی عراق می‌‌رفتید زیارت حضرت ابا عبدالله‌الحسین، بعضیها وایستاده بودند اونجا اطلاعات می‌دادند به نیروهای آمریکایی. اینها منافقین بودند. جریان نفاق یک جریان بسیار خطرناکی بود در این کشور. خب امام حکمی دادند. عنایت بکنید. من به الآن مثال بزنم. بسیاری از این قاچاقچیهای مواد مخدر هستند اینها حکمشون معلومه. یعنی دادگاه بدوی حکم کرده، دادگاه تجدیدنظر حکم کرده، دیوانعالی کشور تأیید کرده، الآن موندند یعنی حکم اجرا نشده. یک نفر و دو نفر هم نیستند الآن در سراسر کشور چندین هزار نفر هستند که اینها تمام مراحل قانونیش طی شده تمام مراحلحکمی‌اش طی شده. ..........در اون مقطع هم یک تعدادی بودند که اینها حکم قطعی مراحل قضایی‌اش طی شده بود. یعنی تمام مراحلی که عرض کردم دادگاههای بدوی، دادگاه عالی، همه مراحلش طی شده بود و افرادی بودند که اینها حکمشون از نظر قانونی روشن بود. این قضایایی که توی رسانه‌ها مطرح می‌کنند نسبت به بنده، من در این سه دهه از اون زمانی که دادستان بودم ـ اونهایی که حقوقی‌اند فرق میان دادگاه و رئیس دادگاه و دادستان رو می‌دانند الحمدالله.

 

انتشار ناگزیر حکم خمینی جلاد برای قتل‌عام زندانیان سیاسی و نسل‌کشی مجاهدین

به‌دنبال بالا گرفتن بحران درونی رژیم بر سر جنبش دادخواهی قتل‌عام ۶۷در جریان نمایش انتخابات آخوندی، و به‌ویژه مطرح شدن سابقه جنایکارانه و نقش کاندیداهای این نمایش در قتل‌عام ۶۷و دست گذاشتن رقبا بردستهای اِغشته به خون آخوندهای جلادی چون ابراهیم رئیسی و مصطفی‌پور محمدی، یک رسانه حکومتی، به ناگزیر، متن حکم خمینی دژخیم خطاب به هیأت مرگ در قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷را منتشر کرد.

 

این در حالیست که تا کنون رژیم آ‌خوندی تلاش می‌کرد، سند حکم خمینی را که یک دستور صریح نسل‌کشی و نابودی جمعی به‌خاطر عقیده است، و در هر مرجع حقوقی، مدرک غیرقابل انکار جنایت علیه بشریت محسوب می‌شود، حتی‌المقدور منتشرنکند.

رسانه حکومتی افکار نیوز که این سند را تحت عنوان «دستور قاطع خمینی برای مقابله و اعدام مجاهدین » منتشر کرده، می‌نویسد: خمینی، برای حفظ کشور و نظام و خشکاندن (مجاهدین)، حکمی را صادر کرد که..... (جزئیات بیشتر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eddf53e5-83c9-431d-a98c-041105e9ee45"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات