728 x 90

معنای تحریم «بیت»العنکبوت خامنه‌ای (۱۱)

یکی دیگر از دستان نامریی و شاخک‌های پلید بیت‌العنکبوت، آخوند احمد سالک نام دارد. فردی که به‌خاطر نقش مرموز امنیتی‌اش در بیت به بازیگر ویژه اطلاعات موازی شناخته می‌شود.

این آخوند اطلاعاتی که سال‌ها فرماندهی بسیج، فرماندهی کمیته، نماینده خامنه‌ای در نیروی قدس و حفاظت اطلاعات سپاه را به عهده داشت، مدتی هم دستیار ارشد خامنه‌ای در صدور تروریسم به خارج مرزهای ایران بود.

سالک در جریان قیام ۸۸شخصاً بازجویی و شکنجة دستگیر ‌شدگان را به عهده داشت و مصرانه خواهان اعدام آنان بود.

آخوند سالک که مبتکر دو طرح سرکوبگرانه «امر به معروف و نهی از منکر» و طرح «عفاف و حجاب» بود، با تشویق مزدوران حکومتی در اصفهان باعث ایجاد موجی از جنایت اسیدپاشی بر صورت دختران جوان و صدور مجوز برای جنایت بیشتر علیه زنان در خیابان شد.

در معرفی احمد سالک هیولای زن‌ستیز بیت‌العنکبوت یادآوری همین جمله از وی در جریان سیل خانمان برانداز نوروز کافی است تا طینت و ماهیت پلید وی برملا شود. وی در شرایطی که جان و مال و آخرین امیدهای مردم سیل‌زده مقابل چشمانشان نابود می‌شد و هیچ خبری از امدادهای دولتی و حکومتی نبود گفت:

«بودجه سیل را به کاهش بی‌ بندو‌باری یعنی مبارزه با بدحجابی اختصاص دهید که اثر بی‌بند و باری از سیل و زلزله کمتر نیست.»

دور نیست روزی که تمامیت بیت‌العنکبوت و شاخک‌های پلیدش با همت زنان آزاده میهن برای همیشه به زباله‌دان تاریخ سپرده شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d13d622f-552a-4063-8a3d-23923c5a70a2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات