728 x 90

مایک پمپئو: ظریف تروریست است

مایک پمپئو وزیر امور خارجه امریکا
مایک پمپئو وزیر امور خارجه امریکا


وزیر سابق امور خارجه آمریکا مایک پمپئو در مصاحبه‌ای با العربیه (۸اردیبهشت) روی ادامه سیاست فشار حداکثری بر رژیم ایران تأکید کرد و گفت: «دو جناح موسوم به تندروها و اعتدال‌گرایان در رژیم ایران وجود خارجی ندارند».
وی تصریح کرد: «در ایران دوگانه معتدل و تندرو معنی ندارد، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه این رژیم، یک تروریست است در لباسی زیبا که انگلیسی صحبت می کند.»

مایک پمپئو در این مصاحبه بر لزوم حفظ تحریمهای جهانی علیه رژیم تأکید کرد و افزود: «در صورت لغو تحریم ها، رژیم ایران انگیزه ای برای مذاکره در مورد برنامه موشک های بالستیک یا توقف حمایت از تروریسم نخواهد داشت.»


رهبران القاعده در تهران

مایک پمپئو در مصاحبه با العربیه تصریح کرد: «کمتر از ۲۰۰عضو القاعده هنوز در افغانستان هستند، اما بزرگترین رهبران آن در تهران نشسته اند».


اخراج رژیم ایران از عراق

وزیر سابق خارجه آمریکا با اشاره به نفوذ مخرب رژیم ایران در عراق گفت که رهبری و مردم عراق باید رژیم ایران را اخراج کنند. او افزود: «حمله فشار حداکثری برای عراقی‌ها بسیار سودمند بود، زیرا ایران منابع خود را برای ادامه تقویت نفود خود در عراق، به نحوی که توسط حزب الله لبنان بنا نهاده بود، از دست داد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2a7faabf-a691-4366-9205-9f437ac95b13"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات