728 x 90

شکست توطئه تروریستی خامنه‌ای و یک خبر قدیمی

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در ویلپنت پاریس ۱۳۹۷
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در ویلپنت پاریس ۱۳۹۷

خبر جدید

روز دوشنبه ۱۱تیر ۹۷تقریباً یک بمب خبری در جهان سیاست منفجر شد: شکست طرح تروریستی عوامل خامنه‌ای برای انفجار در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس که روز شنبه ۹تیر ۹۷برگزار شد.

خبر را ابتدا آسوشیتدپرس به جهان مخابره کرد:

آسوشیتدپرس گزارش کرد یک دیپلومات- تروریست رژیم آخوندها در خاک آلمان به اسم اسدالله اسدی و یک مزدور دیگر خامنه‌ای در فرانسه در ارتباط با توطئه تروریستی علیه مقاومت ایران باز داشت شدند.
خبرگزاری فرانسه نیز نوشت یک زن و مرد ایرانی در مرسدس با مواد منفجره و چاشنی انفجاری در بلژیک دستگیر شدند.
همچنین اعلام شد که ۵خانه دیگر در پاریس توسط پلیس مورد بازرسی قرار گرفت.
نخست‌وزیر بلژیک از سرویسهای ضدتروریستی این کشور و هماهنگی ثمربخش بین شرکای اروپایی تشکر کرد.

 

دامنه دستگیریها به فرانسه نیز کشیده شد و در آنجا نیز حداقل یک عامل دیگر از تیم‌های ترور دولتی آخوندها دستگیر شد.

این عملیات در کارنامه تروریسم آخوندی بر ضد مقاومت ایران و به‌ویژه مجاهدین خلق یکی از بی‌شمار عملیات تروریستی آخوندها است که افشا می‌گردد، عملیاتی که خوشبختانه نافرجام ماند، بسیاری از این‌گونه عملیات اما اجرا شده و جان بسیاری از مردم و مجاهدین خلق را گرفته است. جنایتی که بخشی از سیاهه آن در سایت مجاهد منتشر شده و در دسترس خوانندگان است، این البته خبر شکست جدیدترین توطئه تروریستی خامنه‌ای بر ضد مجاهدین بود.

 

خبر قدیم

پس از خبر جدید و شکست توطئه تروریستی خامنه‌ای بر ضد مجاهدین، اینک نوبت به یک خبر قدیمی می‌رسد و آن خبری است مربوط به شنبه ۴مرداد سال ۱۳۵۹که در روزنامه اطلاعات چاپ تهران شماره ۱۶۱۹۹چاپ شده و در آن، حسن آیت معدوم، عامل بدنام استعمار، به دشمنی خود با مسعود رجوی اشاره کرده و ضمن افتخار به آن، به نکات دیگری هم اشاره می‌کند. اما در میان همه نکاتی که حسن آیت به آنها اشاره می‌کند، یک نکته به‌چشم می‌خورد که دانستن آن برای کسانی که آن روزها را ندیده‌اند، کم جالب نیست. حسن آیت هنگام دفاع از اعتبارنامه خود در اولین دوره مجلس شورای ملی تلویحا اظهار داشت که مخالفت با اعتبارنامه وی از ناحیه کسانی ابراز می‌شود که به نوعی مربوط به مجاهدین هستند. آیت گفت:

«...سنجش افکاری که اعلام کرده بود مسعود رجوی نماینده اول تا سوم تهران خواهد بود. این‌چنین مردی با من مخالفت کرده است و این باعث افتخار من است. معلوم می‌شود ضربتی که من به اینها وارد کرده‌ام و خواهم گفت چه بوده این ضربت، آن‌قدر کاری و مؤثر بوده که آنها را گیج کرده است و...».

 

از آن تیرماه تا این تیرماه بیش از ۳۸سال می‌گذرد

در این ۳۸سال، آخوندها به رهبری خمینی و خامنه‌ای، بسیاری حق‌ها را ناحق کردند، بسیاری را حتی از دوستان خود کشتند تا به کرسی رهبری و وزارت و صدارت برسند و رسیدند، اما اکنون و پس از نزدیک به ۴دهه، باز آن‌که باید برای حفظ مقام و موقعیت خود همانند سال‌های دهه ۶۰بی‌حساب آدم بکشد، ترور کند و از بلندگوهای مجانی حکومتی بر ضد مخالفانش، لجن‌پراکنی کند تا شاید چند صباحی بیشتر بر اریکه قدرت باقی بماند، با یک مشکل جزیی روبه‌روست!:

شورش مردم و استواری مقاومت مجاهدین خلق که در تمامی این ۴دهه دمی از پای ننشستند و پیشاپیش همه، باز این مسعود رجوی است که آیت هم به محبوبیت اجتماعی بی‌نظیر او اذعان می‌کرد.

و این‌چنین است که نبرد ادامه می‌یابد؛ نبردی تا پیروزی.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2250512d-a3bc-4632-b2e7-bdfcea29a02d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات