728 x 90

روزنامهٔ حکومتی: تاخت وتاز عربده‌کشان تریبون‌دار

عربده کشان نظام
عربده کشان نظام

روزنامهٔ حکومتی آرمان: اظهارات لات‌مآبانه سعید قاسمی در رسانه‌ها طی این چند روز دست به دست می‌چرخد. اظهاراتی که با زهم این پرسش را مطرح می‌کند مگر او در کجای این ساختار است که می‌تواند این‌گونه با این لحن و ادبیات پشت تریبون، مبارز بطلبد... اظهاراتی که به تحریک افکار عمومی و موضع‌گیری هر چه بیشتر مردم منتهی می‌شود. در حالی که در چنین اوضاعی مقامات باید به فکر دلجویی و آرام کردن جو نارضایتی موجود باشند به‌ویژه اکنون که ماجرای انتخابات و روند آن نیز به این جو نارضایتی دامن زده است، اما ظاهراً پرده‌ها دریده شده و برخی این‌گونه سرمست از پیروزی جولان می‌دهند و به‌دنبال پاکسازی‌اند آن هم با زبان تهدید با مردم خود.

«این روال لات مسلک، در تریبونهای او بخواهد به همین منوال ادامه بیابد، قطعاً به چیزی جز دشمنی‌ها و نفرت‌پراکنی‌های بیشتر ختم نخواهد شد و حکم نمکی است که او بر زخم امروز مردم می‌پاشد. زخم‌هایی که هر چه بیشتر سر باز کنند دامنش همه را خواهد گرفت، حتی خود او را» (روزنامهٔ حکومتی آرمان۱۱ خرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/20f591c9-6d5d-4acb-a1df-038973501a45"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات