728 x 90

آسوشیتدپرس - پدافند اس-۳۰۰ در اصفهان مورد اصابت قرار گرفته است

تصاویر ماهواره‌یی از انهدام پدافند اس-۳۰۰ رژیم آخوندی
تصاویر ماهواره‌یی از انهدام پدافند اس-۳۰۰ رژیم آخوندی

خبرگزاری آسوشیتدپرس (۳ اردیبهشت) با استناد به تصاویر ماهواره‌ای، تأیید کرد که پدافند هوایی رژیم آخوندی در جریان حمله اخیر اسراییل در اصفهان مورد اصابت قرار گرفته است.

آسوشیتدپرس نوشت: «عکس‌های ماهواره‌یی گرفته شده در روز دوشنبه (۳اردیبهشت) حاکی از آن است که حمله تلافی‌جویانه اسراییل که اصفهان را هدف قرار داده بود، به سامانه راداری پدافند هوایی ساخت روسیه اصابت کرده و این در تضاد با انکار مکرر مقامات رژیم ایران در مورد هر گونه خسارت در این حمله است».

در این گزارش آمده است: «حمله به پدافند اس-۳۰۰ که به نظر می‌رسد یک حمله بسیار محدود توسط اسرائیلی‌ها بوده، نشان‌دهنده آسیب بسیار بیشتر از حمله موشکی و پهپادی گسترده رژیم ایران علیه اسراییل در ۱۳ آوریل است. شاید به همین دلیل است که مقامات جمهوری اسلامی، حتی علی خامنه‌ای رهبر حکومت، تلاش می‌کنند تا جزییات و اثر این حمله در خاک ایران را رد کنند».

آسوشیتدپرس هم‌چنین تصریح کرد تصاویر ماهواره‌یی گرفته شده توسط «پلنت لبز پی‌بی‌سی» که صبح دوشنبه ۳ اردیبهشت منتشر شد، ثابت می‌کند که در نزدیکی فرودگاه و پایگاه هوایی اصفهان، منطقه‌یی که به‌عنوان نقطه استقرار سامانه پدافند هوایی عمل می‌کند دچار سوختگی پیرامونی شده است، که در تصاویر دریافتی روز جمعه با وضوح کمتری قابل مشاهده بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b82283b-3e8f-4d8c-bc21-80aac34a75f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات