728 x 90

رحیم پور ازغدی: می‌خواهند سوریه و موشکها را به امید سراب و دروغ به دشمن تحویل دهند

رحیم‌پور ازغدی گماشته خامنه‌ای در نهاد موسوم به شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
رحیم‌پور ازغدی گماشته خامنه‌ای در نهاد موسوم به شورای‌عالی انقلاب فرهنگی

رحیم‌پور ازغدی گماشته خامنه‌ای در نهاد موسوم به شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در یک درگیری باندی آخوند روحانی را در مورد برجام زیر ضرب برد و گفت:‌ پس از برجام هنوز پول‌ها را با کیسه به کشور وارد می‌کنند سؤال این است که در کجا دلار‌های نفتی آزاد شده من یکی از مسئولان نفتی این را پرسیدم که در پاسخ گفتند دلار‌های نفتی را به ما نمی‌دهند.

وی که روز شنبه در جمع عوامل رژیم در دانشگاه صنعتی شریف  سخنرانی می‌کرد افزود: توصیه ما این است که مسئولان ساختار را درست کنند و جلوی اختلاس‌های هزار میلیاردی را بگیرند چرا با وجود این همه بازرس چنین اختلاس‌هایی اتفاق بیفتد.

رحیم پور ازغدی با اعتراف به این‌که ۷۰درصد از قاچاق کشور از طریق گمرک و به‌طور رسمی انجام می‌شود. گفت:‌آقایان به جای این‌که جلوی تعطیلی کارخانه‌ها را بگیرند رفته‌اند و در لب مرز ایستاده‌اند تا ببینند که غربی‌ها چه می‌خواهند

وی با اشاره به این‌که آقایان می‌خواهند سوریه و موشکها را به امید سراب و دروغ به دشمن تحویل دهند  افزود: همین آقایان منافع مردم و انقلاب را مقابل هم قرار می‌دهند غافل از این‌که موشک منافع مردم است بحث این است که این‌ها هنوز طعم ناامنی را نچشیده‌اند که ببینند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ac00762-f3d4-4584-82d5-3d90469fd31d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات