728 x 90

درگیری باندی بر سر تلگرام و اینستاگرام و نگرانی دادستان کل رژیم

درگیری باندی بر سر  تلگرام و اینستاگرام و نگرانی دادستان کل رژیم
درگیری باندی بر سر تلگرام و اینستاگرام و نگرانی دادستان کل رژیم

به دنبال تشدید مخاصمات باندی بر سر فیلتر کردن تلگرام و اینستاگرام، روز شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۸ آخوند محمد منتظری دادستان کل رژیم، وزیر ارتباطات  کابینه آخوند روحانی را مورد حمله قرار داد  و گفت: مسئولان اجرایی ودولتی باید به آمار جرائم رایانه ای توجه کرده و آن را بشنوند.

اگر بخواهم این جرایم را مطرح کنم شرم آور است، فضای مجازی اکنون رها شده و برای کشور آفت شده است.   این شبکه جهنمی تلگرام و اینستاگرام که از خارج از کشور هر چه می خواهند محتوا در آن قرار می دهند را همه می دانیم چگونه است.

دادستان جنایتکار رژیم به سانسور و تروریسم و سرکوب اینترنتی خود نام «مبارزه با جرائم رایانه‌یی» گذاشت و گفت: در سال ۹۵، ۱۸۲۶ فقره در سال ۹۶، ۳۸ هزار و ۳۴۱ پرونده تشکیل شده که نشان دهنده رشد ۲۰.۴۷ درصدی است و در سال ۹۷، ۴۶ هزار و ۸۰۴ فقره ثبت شده که رشد ۲۳.۷ درصدی را نشان می دهد که نسبت به سال ۹۵ افزایش ۴۷.۶ درصدی دارد.

وی به درماندگی رژیم  در سانسور اینترنتی اعتراف کرد و تقصیر را به گردن وزارت ارتباطات افکند و افزود: مسئولیت فضای مجازی مستقیما برعهده وزارت ارتباطات است، چرا که بیشترین مسائل به اختیارات این وزارتخانه برمی گردد و بنده به عنوان مدعی العموم از وزیر ارتباطات سؤالی دارم.

منتظری در دعوای باندی در خواست مناظره تلویزیونی با وزیر ارتباطات کابینه آخوند روحانی کرد و گفت: از وزیر ارتباطات می خواهم با حضور یک کارشناس که معرفی می کنم به تلویزیون بیاید و پاسخ بدهد که چرا نسبت به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات که خواسته رهبری است عملی نکرده و چرا مصوبات شورای عالی مجازی را اجرایی نمی کند؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/28e807a6-56c5-427e-ba76-35f56317cc74"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات