728 x 90

حمله عضو مجلس ارتجاع به روحانی: ببینند مردم بعد از چهل سال چطور در صف مرغ و روغن و گوشت ایستاده‌اند

صف مرغ
صف مرغ

خضریان عضو مجلس ارتجاع روز یکشنبه ۲۴اسفند در واکنش به طرح بازگشت جز به جز به برجام که توسط آخوند روحانی طرح شده است، گفت: چنین طرح‌های عجولانه‌ای توسط دولت بیش از این‌که منافع ملی را دنبال کند دنبال ایجاد تنفس مصنوعی برای جریان غربگراست.

وی افزود: «دولتمردها به جای این‌که یک چنین کاری را انجام بدهند بهتر است سری به بازارهای اقصی نقاط کشور بزنند ببینند مردم بعد از چهل سال توسط جریان غربگرا چطور در صف مرغ و روغن و گوشت و همه اینها ایستادند تازه اینها اونهایی هستند که پولدار هستند اونهایی که پول ندارند همین صف را هم نمی‌توانند بایستند. آقایون غربگرا به جای این‌که قانون قطعی و حرف قطعی کشور را زمین بزنید و پیام سستی به خارج منعکس کنید بیایید بازارهای داخلی‌تان را ببینید شرایط چه اتفاقی دارد می‌افتد».

این عضو مجلس ارتجاع گفت: «اخیراً و طی چند روز گذشته روحانی، ظریف و آشنا مطلبی را دارند بیان می‌کنند که ابراز نگرانی باید کرد و باید نسبت به اون متوجه باشیم چه اتفاقی دارد رخ می‌دهد اونها طی این چند روز گذشته ایده بازگشت همزمان به تعهدات برجام را در حالی دارند مطرح می‌کنند».

خضری در ادامه افزود: «در طرح بازگشت جز به جز به برجام که روحانی مطرح کرده درست در مقابل برداشتن همه تحریم‌هایی قرار دارد که ما در مجلس تصویب کردیم و به‌نظر می‌رسد بیشتر برای ایجاد یک کانال برای گفتگوهای بی‌هدف و انتخاباتی است. ضمن این‌که در طرح بازگشت همزمان به برجام نیز راه را برای راستی‌آزمایی رفع تحریم‌ها می‌بندد و بار دیگر گزیده شدن از یک ‌سوراخ را نشان می‌دهد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/49f87177-fef1-4aeb-adfb-2a8c797b8ae4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات