728 x 90

از تهدید تو خالی تا ترس و سراسیمگی در قبال اخطار دونالد ترامپ

ترس و نگرانی پاسدار محسن رضایی و سران رژیم از سخنان دونالد ترامپ
ترس و نگرانی پاسدار محسن رضایی و سران رژیم از سخنان دونالد ترامپ

پاسدار محسن رضایی در واکنش به هشدارهای دونالد ترامپ علیه رژیم، به تهدیدهای پوشالی روی آورد. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی نوشت: «آقای ترامپ به آقای روحانی گفته است مراقب باش. شما که بیش از پنجاه هزار نیرو زیر تیغ ایران دارید و این‌گونه دیوانه وار تهدید می‌کنید، باید مراقب باشید.»

 

واکنشهای هراسان در مجلس رژیم

مجلس ارتجاع روز سه‌شنبه شاهد آشفتگی و کشمکش پاسدار علی لاریجانی رئیس مجلس رژیم با باند رقیب بود:

حاجی دلیگانی، مجلس رژیم ۲مرداد ۹۷

هم یک تذکر دارم هم یک اخطار، اخطارم اصل ۸۵ است ولی تذکرم ماده ۱۱۰ آئین‌نامه که امروز از جنابعالی این انتظار را داشتیم و الآن هم داریم که با توجه به یاوه‌گویی‌هایی که ترامپ انجام داده جنابعالی از طرف مجلس به هر حال جواب این آدمی که حرفهایی گنده‌تر از دهن خودش می‌زند را می‌دادی که این به ملت ایران بی‌احترامی نکنه.

 

پاسدار علی لاریجانی، مجلس رژیم ۲مرداد ۹۷

« آقای حاجی ما که جواب هر حرف مفتی را نباید بزنیم بگیم که این حرفهایی که ایشون زد سطح دیپلماتیک نداشت یک آدم قالتاق است و در صحنه بین‌المللی هم این و رئیسش شهره هستند به فساد و متأسفانه ایالات متحده امروز دچار یک بی‌نظمی در دیپلماتیک شده یک توحشی در دیپلوماسی را دامن داره میزنه و یک نوع دیپلوماسی جاهلانه را داره دنبال میکنه».

 

 

ادعای جواد ظریف

در حالی که خامنه‌ای و روحانی در مقابل هشدار رئیس‌جمهور آمریکا به رئیس‌جمهور ارتجاع سکوت کرده‌اند، جواد ظریف مدعی شد «ما تحت تأثیر قرار نگرفتیم».

وی برای این‌که چرخش اوضاع سیاسی و بین‌المللی علیه دیکتاتوری تروریستی را به روی خودش نیاورد افزود: (ما) چهل سال است که [چنین درشت گویی‌هایی]-البته از نوع متمدنانه‌تر آن را-شنیده‌ایم و شاهد افول امپراطوریها بوده‌ایم.

 

 

تهدید تو خالی پاسدار باقری

پاسدار باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خامنه‌ای، طی بیانیه‌ تهدیدآمیزی گفت: همان‌طور که در سخنان روحانی به درستی اشاره شده است: دشمنان به‌ویژه آمریکا که مراکز استقرار و منافع او در دسترس قدرت آشکار و پنهان دفاعی جمهوری اسلامی است، با پاسخ محکم، غیرقابل تصور، پشیمان کننده و در سطح بسیار وسیع در منطقه و جهان مواجه خواهند شد.

پاسدار باقری افزود: رئیس‌جمهور آمریکا در تدارک تحریمهای اقتصادی و نفتی جدید و توطئه‌های پنهان دیگر است، حال آن که در صورت اجرایی کردن این تهدیدات، عملاً منافع خود و سرسپردگانش در هر گوشه از عالم را در معرض قدرت یاوران (نظام) قرار داده است.

 

تهدید تو خالی پاسدار حسین شریعتمداری

پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان نوشت: توئیت ترامپ که رنگ و بوی نظامی دارد، در حالی است که امروز حتی اروپا در تیررس موشکهای دوربرد ما قرار دارد.

 

تعدیل تهدیدهای پوشالی روحانی

فواد ایزدی از مهره‌های باند خامنه‌ای که تلاش می‌کرد سخنان تهدیدآمیز روحانی را تعدیل کند گفت: برخلاف ادعای ترامپ، روحانی، رئیس‌جمهور آمریکا را تهدید نکرده بلکه نصیحت کرده آمریکا با دم شیر بازی نکند.

در همین حال سپاه پاسداران در خبرگزاری خود خبر داد برنامه زنده تلویزیون آخوند روحانی که قرار بود سه‌شنبه انجام شود لغو شده است.

این منبع نوشت: برنامه زنده گفتگوی سه‌شنبه شب روحانی با مردم از طریق تلویزیون به دلایلی نامعلوم لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

 

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2f42d17d-0855-48a6-92ef-e682909e34e8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات