728 x 90

تجمع اعتراضی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی نفت، کارگران شهرداری یاسوج و کارگران اخراجی شهرداری اهواز

تجمع اعتراضی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی نفت، کارگران شهرداری یاسوج  و کارگران اخراجی شهرداری اهواز
تجمع اعتراضی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی نفت، کارگران شهرداری یاسوج  و کارگران اخراجی شهرداری اهواز

تجمع اعتراضی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی نفت

امروز شنبه ۱۳شهریور تعدادی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی نفت سنگین پالایشگاه قشم در اعتراض به بلاتکلیفی وضعیت استخدامی خود، در مقابل ساختمان شرکت تابان انرژی پاسارگاد تجمع اعتراضی برپا کردند.

-تجمع اعتراضی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری یاسوج

جمعی از نیروهای خدمات شهری شهرداری یاسوج با تجمع اعتراضی مقابل استانداری رژیم در کهگیلویه و بویراحمد خواستار پرداخت ۵ماه حقوق خود شدند. کارگران خدمات شهری شهرداری یاسوج ۵ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند و پاداش و عیدی سال‌های ۹۸ و ۹۹ آنها هم پرداخت نشده است.

این کارگران با تجمع اعتراضی خود شنبه ۱۳شهریور با اشاره به این‌که فقط فروردین‌ماه حقوق گرفتند گفتند: در این وضعیت سخت معیشتی و بیماری کرونا ۵ماه است حقوق دریافت نکرده‌ایم و زندگی برایمان به سختی می‌گذرد.

-کارگران شهرداری یاسوج

تجمع اعتراضی کارگران اخراجی اجرائیات شهرداری اهواز

امروز شنبه ۱۳شهریور پنجمین تجمع کارگران اجراییات شهرداری اهواز در اعتراض به صدور نامه اخراج از سوی شهرداری مرکز و ابلاغ آن به پیمانکاران مربوطه مناطق، مقابل ساختمان شورای شهر برگزار شد.
این کارگران اخراجی که دارای سوابق ۴ الی ۶سال خدمت بودند، ضمن بیان مطالبات خود خواهان رسیدگی کارگزاران رژیم به این موضوع شدند.

-اجرائیات شهرداری اهواز

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cdcb6622-4b59-429d-ae7b-ad9089251b84"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات