728 x 90

بدون خامنه‌ای؟ هرگز!

خامنه ای مسئول جنایت سرنگونی هواپیمای اکراینی
خامنه ای مسئول جنایت سرنگونی هواپیمای اکراینی

۲۲آبان۹۵ پاسدار فیروز آبادی به خیال خام خودش در حمایت از رهبر ساندیس‌خوران جهان، جمله‌ٔ سنگینی گفت که هرگز گمان نمی‌کرد روزی همین حرفش مانند خنجری به کمر خامنه‌ای خواهد نشست. وی در گفتگو با خبرگزاری حکومتی تسنیم گفت: «... شلیک موشک بدون اجازه مستقیم فرمانده‌کل قوا امکان ندارد...»

البته پاسدار ماتم‌زده حاجی زاده، برای نرسیدن تیغ خشم مردم به دامن خامنه‌ای «تمام مسئولیت» را به عهده گرفت. اما کیست که نداند این نه پایان؛ که آغاز ماجراست!

 

سهواً؟!

پس از اقدام به سرنگونی پهپاد آمریکایی در خلیج‌فارس در ۳۰خرداد ۹۸، بلافاصله سپاه جهل و جنایت خبر را در بوق و کرنا کردند. پاسدار مفلوک حاجی‌زاده در توضیحات خودش درباره‌ٔ سرنگون کردن آن بادی به غبغب انداخت و گفت «همراه با پهپاد آمریکایی یک هواپیمای پی۸ آمریکایی نیز بود که این هواپیما ۳۵نفر سرنشین داشت...این هواپیما نیز به مرزهای هوایی ما تعرض کرده بود و ما می‌توانستیم آن را مورد هدف قرار بدهیم، اما این کار را نکردیم». (تسنیم۳۱خرداد ۹۸)

اما همین مهره‌ٔ جنایتکار در توضیح درباره‌ٔ سرنگون کردن هواپیمای مسافربری اوکراینی می‌گوید که سپاه این هواپیما را با «کروز» آمریکاییها اشتباه گرفته است!

شاید نگاهی به مقاله‌ٔ مفصل شنبه۲۱دی ۹۸ کیهان که پیش از اعتراف سپاه از زیر چاپ خارج شد، ضرورت تأمل در این زمینه‌ را بیشتر کند. کیهان خامنه‌ای در این مقاله می‌نویسد: «هماهنگی کامل بین پدافند هوایی و سامانه‌های غیرنظامی کشور نیز وجود دارد و فهرست پرواز‌ها مرتب به سامانه پدافندی کشور ارائه می‌شود. افزون بر این، ادعای هدف قرار گرفتن‌ اشتباهی هواپیمای اوکراینی با موشک در شرایطی است که دقت سامانه‌های پدافندی ایران بسیار بالاست».

حال و روز گماشته‌ خامنه‌ای در کیهان که در یک مقاله‌ مفصل در ۲۵۲۹کلمه، هر رطب و یابسی را بهم بافته تا سپاه را بی‌گناه و باقی جهان را دروغگو نشان بدهد، تماشایی‌ است.

به سنت بنیانگذار دجال امپراطوری دروغ، مسئولان نظام ولایی در همه‌ٔ سطوح ۳روز تمام مشغول انکار جنایت‌شان بودند. مثل همیشه نه تنها تلاش می‌کردند آن را پنهان کنند،‌ بلکه با دجال‌گری مطلق، سعی کردند موضوع را به پای آمریکا بنویسند. از بحث اقتصادی و سقوط سهام بوئینگ تا مثلا «لاپوشانی ضربه‌ٔ عین‌الاسد».

 

خامنه‌ای هم مثل روحانی؛‌ «بی‌خبر بودم»!

نخست وزیر کانادا،‌ جاستین ترودو، در دمای منهای ۸درجه با شمع روشن در سوگواری ایرانیان مقیم کانادا شرکت کرد. اما خامنه‌ای جنایتکار که «هیچ موشکی بدون فرمان او شلیک نمی‌شود» علی‌رغم‌ آگاهی از این فاجعه، هیچ اشاره‌ای در سخنرانی‌ها و مهمل‌بافی‌های بیهوده‌اش نکرد. در نهایت هم با یک پیام تسلیت ۶۷کلمه‌ای سر و ته قضیه را هم آورد!

اما وقتی دید در هواپیما تعدادی مسافر خارجی را به آتش کشیده و کانادا و اوکراین و... ول‌کن ماجرا نیستند و علاوه بر جعبهٔ ‌ سیاه کوهی از مدارک و شاهد و اسناد موجود است که نمی‌شود انکار کرد، فرمان به «اعتراف شجاعانه»! داد و خودش هم دستور پیگیری «کوتاهی احتمالی»! داد. اکنون نیز ماله‌کشان مختلف ولایی وارد صحنه شدند و دقیقاً سناریوی روحانی در گرانی بنزین را که گفته بود «من خودم خبر نداشتم»، این بار برای خامنه‌ای تکرار کردند که وی تا امروز توسط مقامات سپاه «بی‌خبر» نگه‌داشته شده است!

 

پرسش آخر

در پایان با یاد‌آوری موضع همیشگی مقاومت ایران درباره‌ٔ ماجراجویی‌های خطرناک حکومت آخوندی در زمینه‌ٔ اتمی، باید پرسید که وقتی این حکومت اراده و توان مدیریت یک سیستم پدافندی ساده را ندارد و به مردم خودش هم رحم نمی‌کند، چطور می‌توان ماشه‌ٔ بمب اتمی را زیر دست این جنایتکاران تصور کرد؟

تنها حق مسلم مردم ایران رهایی از نظام دروغ و فریب و جنایت است و به همین دلیل هم روز ۲۱و ۲۲دی دانشجویان و مردمی که کارد به استخوان‌شان رسیده در تازه‌ترین خروش‌شان در اعتراض به جنایت سپاه پاسداران و ولی‌فقیه خونخوارشان شعار دادند «این همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت». هم‌چنین با شعار «سپاه جنایت می‌کنه رهبر حمایت می‌کنه» کانون فساد و جنایت را نشانه رفتند.

بنابراین اگر چه سردمداران رژیم بسیج شده‌اند که «آقا» را در ببرند ولی مردم ایران در شعارهای خود نشان دادند که عامل اصلی جنایات رژیم که فرمان شلیکها و سرکوبها و... تماماً دست اوست (خامنه‌ای) را خوب می‌شناسند و هرگز فریب بازیهای شیادانه و دجالانه رژیم را نمی‌خورند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12f1f1e0-d599-4ab8-9c84-59791389641a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات