728 x 90

الحره: پس از دیدار قاآنی از بغداد شبه‌نظامیان تمامی پایگاههایشان را از ترس حملات احتمالی آمریکا تخلیه کردند

قاآنی سرکرده نیروی تروریستی قدس
قاآنی سرکرده نیروی تروریستی قدس

الحره روز ۸دی طی گزارشی با عنوان «پشت‌پرده دیدار قاآنی با سران شبه نظامیان عراق» نوشت: برخلاف سلیمانی، قاآنی طی دیدارش از بغداد با سیاستمداران سنی یا کردها دیدار نکرد و با سران چهار گروه شبه‌نظامی شامل قیس الخزعلی رهبر «عصائب»، شبل الزیدی دبیرکل «کتائب»، احمد الحمیداوی سرکرده «کتائب حزب‌الله» و اکرم الکعبی رهبر باندی به نام «النجبا‌» دیدار کرد که همه این گروهها در لیست تروریستی آمریکا طبقه‌بندی شده‌اند.

یک مقام سیاسی از درون حشدالشعبی که دربرگیرنده گروه‌های وابسته به رژیم ایران است، به الحره خاطرنشان کرد که شبه‌نظامیان یاد شده طی پنج روز تمامی پایگاههایشان در بغداد و دیگر شهرهای عراق را برای اجتناب از حملات احتمالی آمریکا تخلیه کرده‌اند.

احمد الیاسری، روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی در گفتگو با سایت «الحره» گفت: «بعد از کشته شدن قاسم سلیمانی، شبه‌نظامیان در معرض خطر از هم گسیختن ریسمانی هستند که آنها را به یکدیگر وصل می‌کرد». زیرا قاآنی تجربه کافی در عراق ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e088b29-13fc-4aa1-8c8a-8935818adc25"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات