728 x 90

اعضای مجلس ارتجاع آخوند روحانی را به‌خاطر شکست برجام مورد حمله قرار دادند

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

در حالیکه مذاکرات وین متوقف شده است، اعضای مجلس ارتجاع روز دوشنبه ۴مرداد آخوند روحانی را به‌خاطر شکست برجام مورد حمله قرار دادند.

آخوند ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع ۴مرداد ۱۴۰۰:

آقای رئیس‌جمهور می‌دانید که بنده از جزئیات مطالب موافقتنامه وین آگاه هستم و دارم می‌گویم به مردم نگفتید که آمریکا به برجام برنمی‌گردد بلکه به بخشی برجام ۱۳۹۴ برمی‌گردد ۵۱۷ تا از تحریم‌ها را رفع نمی‌کند!

امکان راستی‌آزمایی نمی‌دهد در متن مذاکرات به توافق رسیدید که یک روز بلند به‌خاطر اختلاف افق یا ۴۸ساعت فرصت راستی‌آزمایی می‌دهند کدام امکان اقتصادی را می‌شود در این فرصت راستی‌آزمایی کرد؟

چرا به مردم دروغ می‌گویید؟ ولی وقتی تیم مذاکره‌کننده ما می‌گویند سوئیفت را باید بردارید می‌گویند سوئیفت ۲ تا ۳ماه برداشتن آن طول می‌کشد چه جور مردم راستی‌آزمایی کنند؟

آقای رئیس‌جمهور به مردم نگفتید که آمریکا حاضر نیست محتوای برجام ۱۳۹۴ را بپذیرد و تحریم‌های تسلیحاتی که پنج سال و هشت سال پایانش هست بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ را لغو کند.

آقای رئیس‌جمهور به مردم نگفتید بیانیه پایانی وزرای پنج به اضافه یک بعد از برگشت آمریکا این هست که ما باید در مناسبات امنیتی منطقه با آمریکا همکاری کنیم و این یعنی پذیرش برجام منطقه‌ای...

آقای رئیس‌جمهور به مردم نگفتید این شرطی که برای شما گذاشتند که اگر بیانیه را نپذیرید همه چیز منتفی هست و در بیانیه پایانی ما باید نسبت به دغدغه‌ها و علائق کشورهای منطقه با آمریکا و اروپا همکاری کنیم& یعنی کشورهای مرتجع عرب را ما باید نوکری بکنیم و خواسته‌های آنها را تأمین کنیم.

آخوند نقدعلی، مجلس ارتجاع ۴مرداد ۱۴۰۰:

مگر قانون لغو تحریم‌های مجلس چه تکلیفی را به گردن دولت انداخت که در آخرین روزها ایشان می‌آید می‌گوید اونی که موجب شد تحریم‌ها لغو نشود قانون لغو تحریم‌ها بود اگر بناست مذاکره و توافقی باشد مفاد برجام اجرایی شود به‌نظر می‌رسد این اظهارنظر آقای روحانی یک جرم هست و دادستان محترم برای ایشان باید اعلام جرم بکند. (خبرگزاری مجلس ارتجاع ۴مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e5bb5161-df28-470d-8068-ce61cf37623f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات