728 x 90

آخوند ری‌شهری درباره عزل منتظری: امام به این رسید که همه چی خراب می‌شود اگر اینجا اقدام جدی نکند

آخوند ری شهری
آخوند ری شهری

آخوند ری‌شهری اولین وزیر اطلاعات رژیم آخوندی در گفتگویی درباره عزل منتظری توسط خمینی دجال که در سایت خامنه‌ای ۱۵خرداد ۹۹ منتشر شده گفت:

«منتظری خصوصی به من گفت این انقلاب بایستی از ریشه عوض بشود، عین حرفش گفت از ریشه باید عوض بشود. امام به این رسید که همه چی خراب می‌شود اگر اینجا اقدام جدی نکند همه چی عوض می‌شود. آقای منتظری در بیست و دوم بهمن۶۷ دستاورد های انقلاب و ایران را به‌ویژه جنگ تحمیلی را به‌شدت برد زیر سؤال که رسانه‌ها گفتند و نوشتند».

ری‌شهری افزود: «در آخرین دیدار‌هایی که من با امام داشتیم همین صحبت ها شد بنده عرض کردم که آقا این حرف چیه ایشان می‌زند رسانه‌ها تلویزیون و رادیو پخش میشه ایشان خیلی ناراحت شد حاج احمد آقا بودند، آنجا بود که امام فرمودند صحبت‌های آقای منتظری رسانه‌یی نشود».

ری‌شهری در ادامه گفت: «یکی از نزدیکان آقای منتظری خصوصی گفت: اگر بعد از امام آقای منتظری زمام امور را به‌دست بگیرد همه چیز عوض می‌شود همه چیز عوض می‌شود».

ری‌شهری در مورد ۸سال جنگ ضدمیهنی و ریختن جوانان در تنور جنگ خمینی گفت:

«منتظری تلاشهای ۸سال دفاع مقدس را زیر سؤال می‌برد دشمنان را شاد می‌کند دوستان را مایوس. این متنی‌ست که کیهان آنموقع منتشر کرد. ]منتظری گفته است[دشمنان ما که این جنگ را که تحمیل کردند آنها پیروز از کار در آمدند، آنها پیروز از کار آمدند چقدر نیرو از ایران و از دست ما رفت؟ و چقدر جوانها را از دست دادیم اینها از صدا و سیما پخش شده‌ها! الآن تو آرشیو صدا و سیما پیدا نمی‌کنید».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/902ab433-1de0-4df8-a784-45cd21c291b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات