728 x 90

آبی که خامنه‌ای در هاون می‌کوبد

آخوند علی عبداللهی رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قضاییه چهارشنبه ۲۳مرداد تأیید کرد مضحکه پاکسازی قضاییه طبق دستور خامنه‌ای انجام می‌شود.

خامنه‌ای: «قاضی‌ای که خیانت کرده در مقام قضا اینها را معرفی کنید»

منتظری، دادستان کل رژیم ۱۹مرداد، در سخنانی متناقض گفت: «کلیات داد و ستدها را می‌دانستیم» اما بلافاصله اضافه کرد‌ «برخی افراد به‌نحوی حرکت می‌کنند که از خودشان جای پایی نگذارند»

علیرضا زاکانی، نماینده پیشین رژیم، گفت این فساد به دوران شاهرودی بر می‌گردد

تاکنون جعفری دولت‌آبادی دادستان سابق تهران، محمدجواد لاریجانی، پسر اژه‌ای، برادر زاده عراقچی، برادر روحانی، برادر جهانگیری، فاضل لاریجانی، قاضی مرتضوی جنایتکار و بسیاری دیگر در این پرونده اسم نویسی کرده‌اند!

ابعاد فساد را از زمان شاهرودی به این سو همه می‌دانستند و اینک در حالی‌که رژیم در انتهای یک بن‌بست مرگبار گیر افتاده، خامنه‌ای چاره را در قربانی کردن چند رأس بز بلاگردان جستجو می‌کند تا شاید اینطوری؛

اولا: خشم مردم از این‌همه فساد و جنایت را مهار کند.

ثانیا: برای نمایش آتی انتخاباتی‌اش، مشتری جمع کند.

ثالثا: زباله بازیافتی جنایتکارش رئیسی را یکی دو آب شستشو داده و مجدداً عرضه کند تا چه بسا برای جانشینی احتمالی‌اش، او را سرانجام از فیلتر یک رأی‌گیری تقلبی با کارت مشروعیت مردم عبور داده و ولی‌فقیه بعدی را از خم ولایت بیرون بیاورد. این در حالیست که همه می‌دانند پس از خامنه‌ای جرثومه‌ای به اسم ولی‌فقیه موضوعیتی ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d30add7f-f42b-4bc9-a481-b22019619261"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات