728 x 90

اختلاس عوامل رژيم,شقه دروني رژيم,

باندهای غالب نظام دست یکدیگر در چپاول رو می‌کنند

-

پاسدار احمدی‌نژاد
پاسدار احمدی‌نژاد
تنشها بعد از اختلاس‌ها و دزدی در باند غالب، جریانهای این باند را به جان هم انداخته طوری که روزانه دست به افشای دزدیهای یکدیگر زده و دست هم را رو می‌کنند، در همین راستا سایت حکومتی پارلمان نیوز ۱۰ مهر نوشت: سایت نزدیک به مشایی: کیهان۱۲میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار است
کیهان: احمدی‌نژاد ۲هزار برابر، بیشتر قابل ملامت است!
روزنامه کیهان نوشت: ”جریان انحرافی که از تطمیع کیهان ناامید است، در سایت وابسته به مشایی ادعا کرد که روزنامه کیهان مبلغ ۱۲ میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی بدهکار است… “
کیهان ولی‌فقیه در حالی که با بغض وکین به باند مقابل می‌تازد می‌نویسد: ”بدهی کیهان به سازمان تأمین اجتماعی اولاً ؛ بسیار کمتر از مبلغی است که آقای مشایی ادعا کرده است و ثانیاً ؛ این بدهی از نوع دریافت وام و یا خرید و فروش کالا و موارد دیگری از این دست نیست، بلکه در حالی که روزنامه‌هایی نظیر ایران و چند روزنامه و نشریه اجاره‌ای و سایتهای راه‌اندازی شده از سوی آقای مشایی همه‌ماهه از بیت‌المال مسلمین مبالغ میلیاردی دریافت می‌کنند“.

و در ادامه آورده است: ”روزنامه کیهان… در تسویه هم‌زمان و کامل تعهدات ایجاد شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی با دشواری روبه‌رو بوده و مانند بسیاری از مؤسسات دیگر و به روال جاری و قانونی بدهی خود را به‌صورت اقساط پرداخت کرده و می‌کند.
در اوایل سال جاری اعلام شده بود که دولت آقای دکتر احمدی‌نژاد نزدیک به ۲۴هزار میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی بدهکار است و آقای احمدی‌نژاد ضمن اعتراض شدید به این‌گونه خبررسانی گفته بود؛ «وقتی گفته می‌شود که دولت بدهی دارد یعنی از جایی قرض گرفته و پس نداده است در حالی که این‌طور نبوده و این تعهداتی است که دیگران یعنی تأمین اجتماعی برای دولت ایجاد کرده است و دولت هم، هر موقع پول داشت این تعهد را می‌دهد».

اگر کیهان به‌خاطر بدهی خود به سازمان تأمین اجتماعی قابل ملامت باشد که نیست آقای احمدی‌نژاد به همین علت، ۲هزار برابر، بیشتر قابل ملامت است! با این تفاوت که دولت پرداخت بدهی خود را به زمانی که پول داشت موکول کرده است ولی کیهان به‌صورت قسطی در حال پرداخت بدهی خود می‌باشد.
کیهان شریعتمداری وابسته به ولی‌فقیه نظام در پایان می‌نویسد: ”… برخلاف ادعای حلقه انحرافی و مطابق اسناد موجود، کیهان به‌رغم تحمل فشارهای اقتصادی که از دوران دولت سازندگی آغاز شده، در دولت اصلاحات شدت یافته و در دولت آقای احمدی‌نژاد این فشارها به اوج خود رسیده است. “.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6e97b8d-7cf4-4212-b425-3a848845f59f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات