728 x 90

حقوق‌بشر,

خشم و جنون دیکتاتوری آخوندی از افشای جهانی جنایات و تخلفات بین‌المللی رژیم

-

آخوند دژخیم صادق لاریجانی
آخوند دژخیم صادق لاریجانی
آخوند صادق لاریجانی سردژخیم قضاییه خامنه‌ای درجلسه‌یی که با شرکت وزیران امور خارجه، اطلاعات، دادگستری رژیم و سرکردگان ارگانهای سرکوب و جنایت برگزار شد، خشم وجنون دیکتاتوری آخوندی را از افشای جهانی جنایات و تخلفات بین‌المللی رژیم برملا کرد، و خواستار تشکیل دو کمیته تخصصی با شرکت مهره‌های اصلی رژیم برای مقابله با افشاگریهای مجاهدین شد.

خبرگزاری سپاه پاسداران در گزارشی از این جلسه، با عنوان مسخره «زندان‌های مخوف و حمایت از مجاهدین نقض حقوق‌بشر در آمریکا است»، نوشت: ستاد حقوق‌بشر قوه قضاییه به‌ریاست لاریجانی تشکیل و مقرر شد با ایجاد دو کمیته تخصصی اقدامات عملی این ستاد در مقابل هجمه‌های عملیاتی و نظری حقوق‌بشری غرب علیه ایران با شتاب و قدرت بیشتری پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار قضایی فارس از اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه، رئیس قوه قضاییه گفت: چرا نباید بگوییم و اعلام کنیم که غربیان در حالی خود را سردمدار مبارزه با تروریسم جا زده‌اند که برخی گروههای تروریستی از جمله منافقین در پناه حمایتهای آنان قرار دارند. آیا این دوگانگی‌ها نشان از کذب بودن ادعاهای آنان و دور بودنشان از مبانی حقوق‌بشری ندارد؟

خبرگزاری سپاه پاسداران اضافه کرد: در این جلسه وزیران امور خارجه، اطلاعات، دادگستری، معاون اول قوه قضاییه، دادستان کل کشور، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، رئیس سازمان زندانها، معاون حقوقی قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری و دادستان تهران، فرمانده نیروی انتظامی و دبیر ستاد حقوق‌بشر قوه قضاییه به‌عنوان اعضای ستاد حضور داشتند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e04b48e1-aa56-40d3-a0d4-5e2faa90beaf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات