728 x 90

حمله به اشرف,لغو محاصره اشرف,

اعتراض به نقض فاحش حقوق‌بشر در اشرف

-

اهالی استان دیالی توطئه مزدوران رژیم را افشا می‌کنند
اهالی استان دیالی توطئه مزدوران رژیم را افشا می‌کنند
تجمع حقوقدانان مستقل برای دفاع از حقوق‌بشر طی نامه سرگشاده‌یی به اد ملکرت نماینده دبیرکل سازمان ملل‌متحد در عراق خواستار اقداماتی برای مقابله با مأموران وزارت اطلاعات رژیم آخوندی علیه ساکنان اشرف شد.
در قسمتی از این نامه آمده است: ما اعضای تجمع حقوقدانان مستقل برای دفاع از حقوق‌بشر به نیابت از طرف دوازده‌هزار وکیل و حقوقدان عراقی، تصمیم گرفتیم که این نامه سرگشاده را در رابطه با نقض فاحش حقوق‌بشر در قرارگاه اشرف به جنابعالی بنویسیم. این درست نیست که جنایات ضدبشری واقع شوند ولی ارگانهای وابسته به سازمان ملل‌متحد دست بسته بنشینند و کاری برای پایان دادن به آن نکنند. … آخرین مورد اقدام ارگانهای وزارت اطلاعات رژیم ایران و مزدوران اجاره‌ای آن در برگزاری سمینار و نمایشگاه در دیالی و کاظمین به‌منظور تحریک افکار عمومی علیه ساکنان اشرف است. همین مأموران موجود در ورودی اشرف را به این نمایشگاه برده‌اند و این مشخص می‌‌کند که تماماً مأمور وزارت اطلاعات می‌باشند. سؤالی که به ذهن مبادرت می‌کند این است که آیا تابحال روی کره زمین چنین جنایتهایی بوقوع پیوسته است؟ سازمان ملل‌متحد و دادگاه جنائی بین‌المللی کجا هستند… ؟ خواهشمندیم حضرتعالی ضرورتاً اقداماتی را اتخاذ نمائید که تضمین کننده حسن اجراء کنوانسیون چهارم ژنو باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/77969168-1d95-4368-b8b2-c696479e52b3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات