728 x 90

آنتونیو گوترز:‌ ما نیاز به یک سازمان ملل قوی داریم که مدافع آزادی، دموکراسی و حقوق‌بشر باشد

آنتونیو گوترز - دونالد ترامپ
آنتونیو گوترز - دونالد ترامپ
آنتونیو گوترز دبیرکل سازمان ملل‌متحد پس از دیدار با دونالد ترامپ در کاخ سفید تصریح کرد: ما نیاز به یک سازمان ملل قوی داریم که مدافع ارزشهای بنیادین یعنی آزادی، دموکراسی و حقوق‌بشر باشد.

کاخ سفید طی بیانیه‌یی بعد از این دیدار نوشت:‌
دونالد ترامپ خطاب به آنتونیو گوترز گفت:‌ شما کاری بسیار بسیار قابل‌توجه در سازمان ملل انجام داده‌اید و من به نمایندگی آمریکا کارتان را تحسین می‌کنم. من می‌دانم که شما با سفیر ما کار می‌کنید. نیکی هیلی در کلاسی بی‌نظیر کار می‌کند و به شما مفتخر است و خواسته است از شما به‌خاطر آنچه می‌کنید تشکر کنم.

من از حضور شما در اینجا مفتخرم و ما موضوعات زیادی برای گفتگو داریم.

آنتونیو گوترز دبیرکل ملل‌متحد نیز خطاب به دونالد ترامپ گفت: ... از حمایت شما از روند اصلاحات سازمان ملل‌متحد که در مجمع عمومی آن را مورد تأکید قراردادید تشکر می‌کنم. من معتقدم ما در جهانی کثیف زندگی می‌کنیم به همین دلیل نیاز داریم به اصلاحاتی قوی داریم و باید سازمان ملل را مدرنیزه کنیم.

ما نیاز به یک سازمان ملل قوی داریم که بر اساس ارزشهای بنیادین نظیر آزادی، دموکراسی و حقوق‌بشر باشد. ما در این رابطه به همکاری مستحکمی بین آمریکا و سازمان ملل نیاز داریم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2aa51e7a-82ef-43bf-a40b-a39c9f56502c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات