728 x 90

نسل‌کشی پنهان حکومتی!

اعتیاد و مواد مخدر ارمغان نظام ولایت فقیه ارتجاع برای جوانان ایران
اعتیاد و مواد مخدر ارمغان نظام ولایت فقیه ارتجاع برای جوانان ایران
معاون پلیس مبارزه با مواد مخدر در گفتگو با تلویزیون شبکه 2 رژیم 16 دی95، از افزایش 15 درصدی کشفیات مواد مخدر خبر داد، و گفت در9ماهه امثال 514تن مواد مخدر کشف شده وکشفیات در این برهه زمانی نسبت به سال قبل 15 درصد بیشتر شده است. !

وی همچنین در زمینه آمار روزانه دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر گفت: ”روزانه 200 خرده فروش دستگیر می‌شوند و اینها به مراجع قضایی تحویل می‌شوند“.

در واکنش به این گفته وی که ”اینها به مراجع قضایی تحویل می‌شوند“، مجری تلویزیون رژیم گفت: «چه بسا خیلی از مواقع رها می‌شوند“. !

واضح است که علت روی آوری بسیاری از مردم به مواد مخدر فقر و بیکاری است، آن‌چنان که در همین گفتگو مویدی قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر به این امر اعتراف می‌کند: ”حلقه مفقوده در موضوع درمان معتادان بحث اشتغال بود“.

این در شرایطی است که در سالهای اخیر روند اعدام به‌خاطر فروش مواد مخدر به طرز سرسام آوری افزایش یافته است. اعدام شدگان نیز همان خرده‌فروشان موادی هستند که اکثراً به‌خاطر بیکاری و یا فقر و نداری به این ورطه افتاده‌اند و کسانی نیستند که توان وارد کردن و یا توزیع مواد مخدر در ابعاد کلان را داشته باشند.

نهادها و عناصری دست‌اندرکار این تجارت کثیف هستند که در قدرتند و نیاز دارند که با این تجارت، هزینه در قدرت ماندنشان را نیز تأمین کنند. وزیر کشور دولت آخوند حسن روحانی در این رابطه به صراحت اعتراف می‌کند و می‌گوید: ”پولهای کثیف ناشی از درآمدهای مواد مخدر سر از مخارج انتخاباتی و امور سیاسی درمی‌آورد ”و ”‌بخش عظیمی از فساد اخلاقی در کشور به موضوع ورود پول‌های کثیف به سیاست بازمی‌گردد “. (خبرگزاری ایرنا 4اسفند 94)

اینکه اعدامها به اعتراف سران و مهره‌های رژیم تاثیری نداشته، کاملاً روشن می‌کند که وقتی باندهای مافیایی و دانه درشتها کارشان را می‌کنند، اعدام خرده فروشها و.. تنها برای ایز گم‌کردن و دربردن سردمداران اصلی این تجارت کثیف و در جهت سرکوب بیشتر مردم است.

محمد باقر الفت معاون قوه قضاییه رژیم، به این واقعیت این‌طور اعتراف می‌کند: «مجازات اعدام قاچاقچیان مواد مخدر تا الآن بازدارندگی نداشته است و این موضوع را به‌صورت مکتوب به رئیس قوه قضاییه اعلام کرده‌ایم. ما با قاچاقچیان، پرتعداد و مطابق قانون مبارزه کردیم ولی خب متأسفانه حجم مواد مخدر ورودی به کشور و هم ترانزیت از کشور، تنوع موادمخدر و جمعیت درگیر آن، همگی افزایش پیدا کرده است و آمارها در این زمینه منفی است».

نکته اصلی در اعترافها این مهره نظام آخوندی این است: ”«نکته مهم دیگری که باید در نظر بگیریم این است که افرادی که اعدام می‌شوند در واقع قاچاقچیان اصلی نیستند… علی‌ای‌حال ما به‌صورت مکتوب خدمت رئیس قوه قضاییه اعلام کردیم که به نظر ما وضعیت فعلی بازدارندگی ندارد». (خبرگزاری تسنیم 6شهریور95)

بنابراین این قاچاقچیان بخت برگشته جزء هستند که زیر تیغ اعدام می‌روند و در بسیاری از موارد آمار اعدام آنها در یک شب دو رقمی است، اما قاچاقچیان اصلی که نهادها و مهره‌های وابسته به حاکمیت هستند هم‌چنان به‌کار وارد کردن و توزیع مواد مخدر ادامه می‌دهند.

در همان برنامه تلویزیونی مأمور نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر نیز می‌گوید واقعاً جای تأسف است من قاچاقچی را می‌گیرم بعدش دو روز دیگر آزاد است.

مردم نیز به خوبی می‌دانند که فاجعه اعتیاد، توسط حاکمیت آخوندی و نهادهای دست‌اندرکار از جمله سپاه جهل و جنایت مدیریت می‌شود.

اعتیاد به مواد مخدر ارزان‌قیمت با دسترسی آسان، جزای آن دسته از جوانانی است که به رژیم، الگوها و نهادهایش پشت می‌کنند. زیرا رژیم ولایت‌فقیه ترجیح می‌دهد که جوان ایرانی درگیر اعتیاد به مواد مخدر باشد، تا صدایی از او در نیاید و این حاکمیت سیاه را زیر سؤال نبرد.

در اثر این سیاست ضد‌مردمی است که سن اعتیاد همه ساله کاهش پیدا می‌کند

برخی گزارشات نشان می‌دهد که سرعت دسترسی به مواد مخدر حتی کمتر از ایستادن در صف یک نانوایی و خریدن چند نان است.

نتیجه این‌که تا زمانی که سایه شوم حاکمیت ولایت‌فقیه برکشور مستولی است، این ظلم و جنایت هم‌چنان ادامه خواهد یافت و در کنار اعدامهای مستمر و عربان، عده‌یی دیگر از هموطنان و جوانان این مرز و بوم این چنین دچار مرگ خاموش می‌شوند، بعبارت دیگر این نسل‌کشی پنهان حاکمیت ولایت‌فقیه است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ee4b398-2afe-4905-bea5-5b2b15d85112"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات