728 x 90

۵۰۰روشنفکر از امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه خواستند کشور فلسطین را به‌رسمیت بشناسد

جنگ در غزه
جنگ در غزه

خبرگزاری فلسطینی وفا- ۲۸اردیبهشت نوشت: ۵۰۰روشنفکر از امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه خواستند کشور فلسطین را به‌رسمیت بشناسد

حدود ۵۰۰تن از روشنفکران و شخصیتهای فرهنگی فرانسوی امروز با صدور فراخوانی از امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه و جامعه جهانی خواستند تا کشور فلسطین را بدون تأخیر بیشتر به‌رسمیت بشناسند.

در مقاله‌یی که روزنامه لوموند منتشر کرد، امضاکنندگان این نامه نوشتند: «ما شهروندان از رئیس‌جمهور و کل جامعه بین‌المللی می‌خواهیم بدون تأخیر بیشتر کشور فلسطین را به‌رسمیت بشناسند».

این گروه با بیان این‌که درگیری فلسطین و اسراییل که بیش از یک قرن است ادامه دارد، از ۷ اکتبر به اوج بی‌سابقه و غیرقابل قبولی رسیده است و حوادث بعدی را به‌دنبال دارد از جامعه بین‌المللی به‌ویژه فرانسه خواست تا قاطعانه و قاطعانه واکنش نشان دهد.

آنها تأکید کردند که فرانسه که به‌دلیل موقعیت منحصر به‌فرد خود در بین ملتها شناخته شده است، باید الگویی برای کسانی باشد که هنوز جرأت نکرده‌اند این گام را بردارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c597ac96-da7f-4a60-b493-60874f5392fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات