728 x 90

-

نامه جمعی از زندانیان سیاسی خطاب به برگزارکنندگان، میهمانان و شرکت کنندگان در کنفرانس جنبش دادخواهی در پاریس

-


کنفرانس فراخوان به عدالت، محاکمه عاملان جنایت علیه بشریت در ایران و سوریه» در پاریس
کنفرانس فراخوان به عدالت، محاکمه عاملان جنایت علیه بشریت در ایران و سوریه» در پاریس
سلام و درود به همه گردانندگان، هموطنان شرکت‌کننده و به‌ویژه میهمانان از سراسر جهان

این کنفرانس که در تقویت جنبش دادخواهی قتل‌عام تابستان ۱۳۶۷ برگزار می‌شود بیانگر خواسته دل‌های جریحه‌دار ملت ایران و در راستای آرزوی نهایی مردم بر محو استبداد و برقراری آزادی و دموکراسی است. ثمره محو استبداد دینی در ایران تنها معطوف به مردم ایران نیست، بلکه خیر و صلاح منطقه و جامعه بشری و شکست بنیادگرایی را هم در بر دارد. بنابر‌این توجه دولتها و محافل بین‌المللی را به این کنفرانس و خواسته‌های مطرح در آن، جلب می‌کنیم.

ما زندانیان سیاسی بیش از هرکس دیگر ضرورت چنین دادخواهی را درک می‌کنیم، چون از آنجائیکه آن جنایت و قتل‌عام توسط جامعه جهانی مورد حسابرسی قرار نگرفت، امروز هم کماکان با موج اعدامها مواجه هستیم.

دوستان عزیز،
روزانه زندانیانی که به نوبت اسامی آنها خوانده می‌شود و به پای چوبه‌های دار برده و اعدام می‌شوند، ما نیز گوئیا که به همراه آنان حلق‌آویز می‌شویم و لحظه به لحظه‌ این جنایات را در حالی‌که کاری از دستمان بر نمی‌آید باید به‌تلخی تحمل کنیم... .

کاش می‌توانستیم با شما دوستان آزادیخواه و انسان‌دوست از نزدیک دیدار داشته باشیم.

حال که امکانی فراهم گردیده که بتوانیم حرف دلمان را با شما در میان بگذاریم، بر خود لازم می‌دانیم که از همه شما آزادیخواهان، هیأتها، شخصیتهای پارلمانی و حقوقدان و همه یاران این جنبش دادخواهی صمیمانه تشکر کنیم.

خواسته ما زندانیان سیاسی نیز همان است که خانواده‌های قتل‌عام شدگان و جنبش دادخواهی مطالبه می‌کنند و به کرات از زبان خانم رجوی بیان شده است که عبارت است از حسابرسی و محاکمه عاملان و آمران این ” جنایت علیه بشریت ”، که متأسفانه اغلب آنها در مناصب حکومتی، حتی در موضع وزیر دادگستری هستند.

زندانیان سیاسی:
رضا اکبری منفرد- سعید ماسوری- صالح کهندل-علی معزی- محمدعلی منصوری- مهدی فراحی شاندیز- شاهین ذوقی‌تبار-ابوالقاسم فولادوند- حسن صادقی-ارژنگ داودی- خالد حردانی- ابراهیم فیروزی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ebf14c0b-6eb1-4174-b6cb-712e0f17c28f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات