728 x 90

تجمع اعتراضی معلمان مدارس خارج از کشور، اعتصاب کارکنان سازمان صمت استان تهران، دامداران اصفهانی و مربیان آموزشگاه‌های رانندگی در مشهد

تجمع اعتراضی معلمان مدارس خارج از کشور ومربیان آموزشگاه‌های رانندگی در مشهد
تجمع اعتراضی معلمان مدارس خارج از کشور ومربیان آموزشگاه‌های رانندگی در مشهد

تجمع اعتراضی معلمان مدارس خارج از کشور

جمعی از معلمان مدارس خارج از کشور، امروز یکشنبه پنجم تیرماه، در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات معوق خود با گذشت بیش از ۱۵سال در مقابل دیوان عدالت اداری تهران تجمع کردند.

این معلمان به عدم اجرای حکم قانونی دیوان عدالت از سوی دولت و آموزش و پرورش اعتراض دارند.

-تجمع اعتراضی معلمان مدارس خارج از کشور

تجمع و اعتصاب کارکنان سازمان صمت استان تهران

جمعی از کارکنان سازمان صمت استان تهران صبح روز یکشنبه ۵تیر با ترک اتاق کار خود در محوطه ورودی و حیاط این سازمان تجمع و اعتصاب کردند.

کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران در اعتراض به عدم پرداخت اضافه حقوق سال جدید طی سه ماه نخست سال۱۴۰۱ و هم‌چنین حذف اضافه‌کاری خود از فیش‌های حقوقی دست از کار کشیدند و در فضای لابی و حیاط ساختمان این سازمان واقع در میدان ولیعصر اعتصاب کردند.

هنوز هیچ مسئولی برای صحبت با کارکنان در جمع آنها حضور پیدا نکرده است و کارکنان که هم‌چنان حقوق خود را بدون افزایش طبق فیشهای فروردین پارسال دریافت می‌کنند نیز قصد بازگشت به پشت میزهای خود را ندارند.

 

تجمع اعتراض دامداران اصفهانی به سوءمدیریت مدیران جهاد کشاورزی


 جمعی از دامداران اصفهانی امروز یکشنبه پنجم تیرماه، با حضور در مقابل اداره‌کل جهاد کشاورزی، اقدام به برپایی تجمع اعتراضی کردند.

پس از مدتی نمایندگان دامداران معترض موفق به دیدار با مدیرکل جهادکشاورزی استان اصفهان شده و دغدغه‌های خود درباره مشکلات اقتصادی، مالیات‌های بی‌ضابطه، کمبود نهاده‌های دامی و قیمت‌گذاری‌های غیر منطقی و دستوری را بیان کردند.

دامداران اصفهانی مدت‌هاست که به این شرایط نابسامان اعتراض دارند، اما مسئولان توجهی به خواسته‌های آنها نکرده‌اند.

-تجمع اعتراض دامداران اصفهانی به سوءمدیریت مدیران جهاد کشاورزی

تجمع  اعتراضی مربیان آموزشگاه‌های رانندگی در مشهد

شماری از مربیان آموزشگاه‌های رانندگی در مشهد، روز یکشنبه پنجم تیرماه، با توقف فعالیت‌های خود، اقدام به برپایی تجمع اعتراضی کردند.

معترضان، نسبت به پایین بودن دستمزدها و افزایش هزینه‌های نگهداری و تعمیر خودرو انتقاد داشته و خواهان رسیدگی به مطالبات خود شده‌اند.

-تجمع اعتراضی مربیان آموزشگاههای رانندگی در مشهد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c393311-1eb9-4156-aee1-bbd407464412"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات