728 x 90

اعتصاب کارگران شرکت ایران افق دهلران و اعتراض مردم چارک

اعتصاب کارگران شرکت ایران افق دهلران و اعتراض مردم چارک
اعتصاب کارگران شرکت ایران افق دهلران و اعتراض مردم چارک

اعتصاب کارگران شرکت ایران افق دهلران

صبح روز دوشنبه ۶تیر کارگران شرکت ایران افق (پایدار غرب آبان و تعمیرات چشمه خوش) در دهلران به‌دلیل عدم پرداخت حقوق در این شرکت اعتصاب و دست از کار کشیدند. با توجه به شرایط سخت اقتصادی و گرانیهای کمرشکن حقوق ۵ماهه رانندگان و ۳ماهه کارگران پرداخت نشده است.

 

اعتراض مردم چارک از عدم رسیدگی کارگزاران رژیم 

اوضاع شهر چارک پس از ۱۲روز زلزله‌های متعدد - بندر چارک، ۲۶کیلومتری جزیره کیش بیش از ۱۲روز است که زلزله‌های متعدد زندگی مردم چارک را مختل کرده است. ترس از وقوع زلزله گاه و بیگاه مانع حضور آنان در خانه‌هایشان شده و ترس و دلهره را برای آنان به ارمغان آورده است. از روزهای آغازین وقوع زلزله‌ها، مردم چارک درخواست اهدای چادر بود اما این مهم مورد توجه کارگزاران رژیم قرار نگرفته است.

کارگزاران رژیم به طرز عجیبی از پاسخگویی به مطالبات مردم در این بازه زمانی گریزان بوده‌اند و این موضوع اعتراض شدید شهروندان چارکی را به‌دنبال داشته است.
ظهر دیروز با انتشار خبر سفر استاندار رژیم به بندر چارک و به‌گفته اهالی شهر ۱۰دقیقه قبل از حضور استاندار در کمپ اسکان زلزله‌زدگان چادرها علم شده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4051e3e-2aef-4a01-89a7-cac3a8aabd8a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات