728 x 90

تشدید سرکوب ,

نصب دوربینهای مداربسته در بهشت زهرا

-

نصب دوربینهای مداربسته در بهشت زهرا
نصب دوربینهای مداربسته در بهشت زهرا
رژیم آخوندی قصد دارد به‌منظور ایجاد فضای رعب و وحشت و اقدامات سرکوبگرانه در بهشت زهرا، دوربینهای مداربسته نصب کند. سعید خال از کارگزاران رژیم در بهشت زهرا د‌ر این باره گفت: بهشت زهرا وسعتی حدود 750 تا یک‌هزار هکتار دارد لذا نمی‌توان در مکانی با این وسعت برای هر سنگ‌قبر یک نگهبان ویژه قرار داد. این در شرایطی است که شهروندان عزیزمان آداب، فرهنگ و اخلاق ورود به این مکان مقدس را به خوبی می‌دانند و رعایت می‌کنند اما ندرتا برخی اعمال غیراخلاقی از سوی عده‌یی انگشت‌شمار که از اخلاق و شعور اجتماعی به دور هستند، سر می‌زند.

وی افزود: قطعاً چنین اعمال غیراخلاقی تنها از افراد غیرعادی سر می‌زند، اعمالی که در شمار پدیده‌های زشت اجتماعی است و موارد مشابه آن توسط همین افراد در دسته تماشاگرنما در استادیوم به شکل مخالفتی پدیدار می‌شود.

این کارگزار رژیم مدعی شد برخلاف برخی اخبار منتشره در فضای مجازی مواردی چون تخریب سریالی یا تشکیل گروه و تشکیلات برای این اقدامات غیراخلاقی را به کلی تکذیب می‌کنم. … لذا برای جلوگیری از روی دادن اتفاقات نادر و بی‌سابقه در بهشت زهرا مطالعات نصب دوربینهای مداربسته آغاز شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e841f679-9c78-4f5c-9a65-0b325e196a88"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات