728 x 90

برآشفتگی سرکردگان نظام از تحریم ظریف، کارچاق کن خامنه‌ای

روحانی - خامنه‌ای - ظریف
روحانی - خامنه‌ای - ظریف

آخوند روحانی رئیس‌جمهور ورشکسته ولایت‌فقیه در واکنشی خفت‌بار به تحریم ظریف گفت: این تحریم به ضرر اروپاست و ما هم ضرر می‌کنیم:

آخوند روحانی ۱۰مرداد ۹۸ گفت:

خب اگر کسی میگه من می‌خواهم مذاکره کنم با یک دولتی راه مذاکره چیه؟ راه مذاکره وزارت‌خارجه هست دیگه راه دیگه‌ای نداریم، رئیس این وزارتخانه و مسئول دیپلماسی خارجی کی هست؟ وزیر امور خارجه هست هیچ سودی به‌حال آنها ندارد این تحریم به ضرر اروپا هم هست این تحریم به ضرر دیگران هم هست همه ضرر می‌کنند اما نفع اصلی‌اش در بخش ضرر ما هم ضرر می‌کنیم همه ضرر می‌کنند.

 

رژیم آخوندی در تلویزیون حکومتی غیظ سرکردگان نظام را از تحریم کارچاق کن دیکتاتوری تروریستی در سطح بین‌المللی، برملا کرد:

تلویزیون حکومتی ۱۰مرداد ۹۸ گفت:

«آمریکا ظریف را هم تحریم کرد در اطلاعیه دفتر کنترل داراییهای خارجی خزانه‌داری آمریکا علت تحریم محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور مان تبعیت مستقیم یا غیرمستقیم از رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام شده است در این بیانیه همچنین آقای ظریف به استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات و نشر اطلاعات غلط متهم شده است شبکه‌های ببخشید جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در گفتگوی اختصاصی با فاکس‌ نیوز گفت تحریم ظریف پیامی روشن برای ایران است

بولتون: هدف در اینجا این است که به ایران که دولت رونالد ریگان آنرا دولت حامی تروریزم اعلام کرد نشان دهیم که فعالیت‌های ظریف را فعالیت‌های قابل تحریم می‌دانیم اموال و داراییهای وی را در این جا توقیف فعالیت‌های او و کسانی را که با وی همکاری می‌کنند محدود می‌کنیم این تصمیم بسیار مهمی است که رئیس‌جمهور گرفته است ما این پیام را می‌فرستیم که از نظر ما جواد ظریف سخنگویی نامشروع برای ایران است».

 

گوینده تلویزیون آخوندی: وزیر امور خارجه کشور مان به این اقدام آمریکا واکنش نشان داد و گفت دلیل اصلی آمریکا برای قرار دادن من در لیست تحریم‌ها این است که من سخنگوی اصلی ایران در جهان هستم

آقای ظریف با بیانی که وی هیچ دارایی یا منفعتی در خارج از ایران ندارد و این تحریم بر او یا خانواده‌اش هیج تاثیری نمی‌گذارد خطاب به آمریکاییها گفته متشکرم که مرا چنین تهدید بزرگی برای پیاده کردن اهداف و برنامه‌هایتان قلمداد می‌کنید.

 

تلویزیون حکومتی ـ ۱۰مرداد ۹۸

گوینده: وزارت خزانه‌داری آمریکا در اقدامی کاملاً غیردیپلماتیک و برخلاف قوانین و عرف بین‌الملل وزیر خارجه ایران را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد وزیر خارجه آمریکا گفت حمله برای انزوای دیپلماتیک ایران ادامه خواهد یافت پمپئو مدعی شد وزیر خارجه ایران فقط ابزار دیپلماتیک تهران نیست بلکه ابزاری برای اجرای سیاست‌های بی‌ثبات کننده این کشور هم هست.

 

سپاه پاسداران خامنه‌ای با صدور بیانیه‌یی درباره تحریم وزیر خارجه حکومت آخوندی نوشت: این اقدام غیرقانونی و در امتداد راهبرد فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

در بیانیه سپاه تروریستی پاسداران ضمن «قدردانی» از جواد ظریف، آمده است که «همه ارکان نظام» با «هدایت» خامنه‌ای «مسیر» خود را ادامه خواهند داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c648dba1-34e8-4127-a4f1-0a8c5885bb43"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات