728 x 90

زندانیان سیاسی,شكنجه زندانيان,تشدید سرکوب ,

تبعید زندانی سیاسی علی معزی به زندان گوهردشت کرج

-

زندانی سیاسی علی معزی
زندانی سیاسی علی معزی
سرانجام پس از 15روز فشار و اذیت و آزار و بلاتکلیفی، دژخیمان خامنه‌ای زندانی سیاسی علی معزی پدر دو مجاهد اشرفی را به سالن ۱۲ زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج تبعید کردند.

این زندانی سیاسی از روز دوشنبه هفته جاری به زندان گوهردشت منتقل و در بند قرنطینه این زندان نگهداری شده بود.

خاطرنشان می‌شود به‌دنبال حمله زندانیان عادی به یکی از زندانیان سیاسی در بند 8زندان اوین، در شب 15شهریور، زندانی سیاسی علی معزی به این حمله اعتراض می‌کند که به‌دنبال همین اعتراض او را به زندان گوهردشت کرج تبعید کردند.

زندانی سیاسی علی معزی پدر دو مجاهد اشرفی از بیماری سرطان و بیماریهای دیگر رنج می‌برد، اما به دستور بازجویان وزارت اطلاعات از درمان وی خودداری می‌کنند. هدف از نقل و انتقال این زندانی سیاسی که به‌دستور بازجویان وزارت اطلاعات صورت گرفته است تحت فشار قرار دادن وی است.

لازم به یادآوری است زندانی سیاسی علی معزی پدر دو مجاهد اشرفی در پرونده‌یی جدید در زندان به تبلیغ علیه نظام متهم شده است، او در آذرماه سال گذشته به شعبه بیست‌وهشت بیدادگاه احضار و مجدداً توسط قاضی جنایتکار مقیسه به یک سال حبس تعزیری محکوم شده و در این بیدادگاه از حق وکیل نیز محروم بوده است. وی همچنین پیش از این یک بار دیگر با همین اتهام در بیدادگاه رژیم در کرج محاکمه شده بود.

این زندانی سیاسی که سابقه بازداشت و زندان در دهه ۶۰ را نیز دارد، در پاییز ۸۷ دستگیر و به دو سال حبس تعزیری و سه سال حبس تعلیقی محکوم شده بود که پس از تحمل دو سال حبس در زندان گوهردشت کرج و آزادی از زندان، مجدداً در خرداد ماه سال ۹۰ بازداشت شد.

این زندانی سیاسی به اتهام هواداری از سازمان مجاهدین خلق ایران به چهار سال حبس محکوم شده بود که تا پیش از تشکیل پرونده جدید قرار بود فروردین‌ماه سال ١٣٩۴ آزاد شود. دژخیمان این زندانی سیاسی را سپس بصورت غیابی به یک سال حبس تعزیری محکوم کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a258613-4e7d-47d8-80aa-e84522cbc915"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات