728 x 90

ماشین عظیم سایبری آخوندها زمینه‌ساز ترور و سوخت رسان به مماشات است

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

سایبری ملایان توسط سپاه و وزارت اطلاعات اداره می‌شود و کارش گمراه سازی، پمپاژ دروغ، شیطان‌سازی و ممانعت از اطلاع‌رسانی آزاد است. نهادهای اینترنتی باید مانع نفوذ و سوء‌استفاده رژیم شوند

 

مقاومت ایران ضمن استقبال از بستن برخی از حسابها و صفحات فاشیسم دینی حاکم بر ایران بر روی فیس‌بوک، توئیتر، اینستاگرام و گوگل بر ضرورت مقابله همه‌جانبه با تروریسم اینترنتی رژیم آخوندی تأکید می‌کند و از شبکه‌های اجتماعی و دیگر نهادهای اینترنتی مانند ویکی پدیا می‌خواهد عوامل رژیم آخوندی را که با استفاده از سیاست مماشات این شبکه‌ها را مورد نفوذ و سوء‌استفاده قرار داده، به‌طور کامل پاکسازی کنند. این لازمه تضمین جریان اطلاع‌رسانی آزاد و مقابله با تروریسم دولتی است که مرکز آن فاشیسم دینی حاکم بر ایران است.

ماشین عظیم سایبری آخوندها توسط سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات با هزینه‌های کلان از اموال مردم محروم ایران و به‌کار گرفتن هزاران پاسدار و بسیجی و هکر وابسته به آنها اداره می‌شود و کارکرد آن گمراه سازی، پمپاژ اطلاعات دروغ، شیطان‌سازی علیه مقاومت و منحرف کردن جریان اطلاع‌رسانی آزاد است. رژیم آخوندی به این وسیله درصدد است از یک‌سو به سیاست مماشات سوخت برساند و از اتخاذ یک سیاست قاطع علیه رژیم جلوگیری نماید و از سوی دیگر با زمینه‌سازی برای تروریسم علیه مجاهدین و مقاومت ایران بپردازد.

مزدوران وزارت اطلاعات و نیروی قدس در خارج از کشور بخش مهمی از این ماشین سایبری دروغ و فریب هستند که تحت پوشها و عناوین مختلف و بعضاً تحت عنوان اپوزیسیون با سوء‌استفاده از نهادهای اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی و به‌راه‌انداختن صدها وبسایت به زبانهای مختلف، اهداف رژیم را پیش می‌برند.

ماشین سایبری آخوندها در مجموعه‌های بدون ارتباط با یکدیگر و در پوشهای مختلف سازمان‌یافته تا اثر انگشت رژیم در آن کمتر دیده شود. هزینه‌های این شبکه و پرداختهای آن به شیوه‌های پیچیده و از طریق واسطه‌های غیر‌ ایرانی یا دست کم خارج ایران صورت می‌گیرد تا تحریمها و محدودیتهای بین‌المللی را دور بزند. تحقیقات اخیر شرکتهای بین‌المللی امنیت سایبری نشان داده است منشأ همه این حسابهای پوششی، ایران تحت حاکمیت رژیم آخوندی است.

در بسیاری از موارد حقوق بگیران غیرایرانی وزارت اطلاعات و نیروی قدس با فرهنگ کاملاًً غربی و با سوء‌استفاده از رقابتهای سیاسی یا انتخاباتی در این کشورها، خطوط دیکته شده از تهران را پیش می‌برند.

وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران در سالهای گذشته با استفاده از سیاست مماشات به‌ویژه در آمریکا، توانسته است به موازات گسترش شبکه تروریستی و جاسوسی خود در کشورهای غربی، نهادهای اینترنتی را به‌نحو گسترده‌یی توسط مأموران و مزدوران خود مورد سوء‌استفاده قرار دهد.

مقاومت ایران از عموم هموطنان در داخل و خارج می‌خواهد به‌مثابه یک وظیفه میهنی شبکه‌های اینترنتی و عوامل رژیم آخوندی را، که اینترنت و شبکه‌های اجتماعی را مورد سوء‌استفاده قرار می‌دهند، فاش نمایند. پاکسازی گوگل، فیس‌بوک، اینستاگرام و ویکی پدیا و فضای مجازی از نفوذ این رژیم خواست عموم مردم ایران و مورد حمایت آنها است.

دبیر خانه شورای ملی مقاومت ایران

۵شهریور ۱۳۹۷(۲۷اوت۲۰۱۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9cdeae93-8311-49e7-bdb0-43912f507c66"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات