728 x 90

ماجرای ویزا ندادن به معاون امور زنان رئیسی جلاد و فضیحت لب خوانی وی

خزعلی معاون امور زنان رئیسی جلاد
خزعلی معاون امور زنان رئیسی جلاد

ماجرای ویزا ندادن به معاون امور زنان رئیسی جلاد و فضیحت لب خوانی وی

به جای انگلیسی حرف زدن به روایت خبرگزاری رادیو تلویزیون رژیم:

جوسازی برخی رسانه‌ها حاکی است که کلیپی که خزعلی از خود به اشتراک گذاشته

در حال صحبت‌کردن به زبان انگلیسی است

اما معلوم شد که او صحبت نمی‌کند بلکه لبهایش را فقط تکان می‌دهد

 

خبرگزاری رادیو تلویزیون رژیم آخوندی ۲۴اسفند ۱۴۰۱گزارش داد: انتشار سخنرانی انسیه خزعلی در کمیسیون مقام زن در فضای مجازی واکنش‌هایی را در پی داشت. جوسازی برخی رسانه‌ها حاکی از آن است که کلیپی که خزعلی از خود به اشتراک گذاشته در حال صحبت‌کردن به زبان انگلیسی است، اما معلوم شد که او صحبت نمی‌کند بلکه لبهایش را فقط تکان می‌دهد و یکی دیگر به‌جای او دوبله صحبت می‌کند. (خبرگزاری صدا و سیما رژیم - ۲۴اسفند)

در همین حال خزعلی معاون امور زنان رئیسی جلاد اذعان کرد که عدم حضور هیأت رژیم در کمیسیون مقام زن سازمان ملل عدم صدور ویزا به آنان بوده. وی هم‌چنین در مورد لب‌خوانیش در سخنرانی مجازی به تلویزیون رژیم گفت:

خزعلی معاون امور زنان رئیسی جلاد ۲۴اسفند ۱۴۰۱:

خزعلی معاون رئیسی در امور خانواده: مطلبی را که عزیزان پرسیدند در مورد سازمان ملل، سازمان ملل در مقام کمیسیون مقام زن را ما می‌توانیم این را شرکت بکنیم با این‌که حق رأی‌مان و حق عضویت‌مان در واقع لغو شده منتها ویزا برای همکاران ما نیآمد ولی من قرار بود که از قبل به‌صورت مجازی سخنرانی را ارائه بدهم سخنرانی ما ارائه شد به سازمان ملل رفت چند بار رفت و برگشت کرد و در نهایت گفتند که ما نمی‌توانیم با دو صدا یعنی زیر صدای فارسی و ترجمه انگلیسی و در لحظات آخر گفتند که باید صدای فارسی حذف بشود و اگر حذف نشود پخش نمی‌شود و این پروتکلی است که امسال قرار دادند و برای همه برای کشورهای دیگر هم بوده و ما هم بچه‌ها به‌سرعت فارسی را حدف کردند و ارسال کردند بنا بر این خوب دیگه این بحثها و دروغ‌پراکنی‌هایی که به‌عنوان دوبله و امثال اینها چیزهایی هست که وقتی دستشان خالی هست انجام می‌دهند کل مسأله همین بود.

(تلویزیون شبکه دو رژیم ۲۴ اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c724eb74-029a-4209-a998-9239f62f29e9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات