728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,برنامه موشکی ایران,برجام، زهرخواران رژيم,

مجلس نمایندگان آمریکا، جلوگیری از فروش هواپیماهای بوئینگ به رژیم ایران را تصویب کردند

-

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا
مجلس نمایندگان آمریکا، روز پنجشنبه 17تیر طی یک رأی‌گیری شفاهی، دو متمم تازه‌ را با هدف جلوگیری از فروش هواپیماهای مسافربری بوئینگ به رژیم ایران را تصویب کردند. این دو متمم می‌تواند مانع فروش هواپیما‌های مسافربری بوئینگ به رژیم ایران شود.

پیتر روسکام، نماینده جمهوریخواه از ایلینوی که تهیه کننده این متمم‌ها است، گفته بود: «در صورت فروش این هواپیماهای مسافربری، احتمالاً آن‌ها توسط سپاه پاسداران رژیم ایران مورد استفاده قرار خواهند گرفت» . وی تأکید کرده است: «دادن این نوع هواپیما‌ها به رژیم ایران، که هنوز بزرگ‌ترین حامی دولتی تروریسم در جهان است، به‌مثابه این است که این محصولات برای مقاصد نظامی به کار گرفته خواهند شد» . پیتر روسکام افزود: «با تغییر کاربری هواپیماهای مسافربری بوئینگ، می‌توان ۱۰۰ موشک بالیستک و ۱۵ هزار موشک‌انداز را با آن‌ها جابه‌جا کرد» .

به دنبال توافق هسته‌یی رژیم ایران و شش قدرت جهانی، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا مجوز صدور هواپیمای مسافربری به رژیم ایران را صادر کرد. وی پیش از این تهدید کرده بود که هر گونه طرحی که باعث تضعیف توافق هسته‌یی رژیم ایران و شش قدرت جهانی بشود را وتو خواهد کرد. گزارش‌ها حاکی است قرارداد رژیم ایران و بوئینگ به ارزش ۲۵ میلیارد دلار ارزش دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed26a0d4-b0d4-4fa5-a960-7f9e245ee1a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات