728 x 90

سناتور جولیو ترتزی: رژیم ایران با پشتیبانی سرویسهای مخفی اطلاعاتی از دو بانک بزرگ انگلستان برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کرده است

سناتور جولیو ترتزی
سناتور جولیو ترتزی

سناتور جولیو ترتزی

رئیس کمیسیون سیاست‌های اروپا در سنای ایتالیا

رژیم ایران با پشتیبانی سرویسهای مخفی اطلاعاتی‌

از دو بانک بزرگ انگلستان برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کرده است

 

سناتور جولیو ترتزی رئیس کمیسیون سیاست‌های اروپا در سنای ایتالیا روز دوشنبه ۱۶ بهمن در حساب ایکس خود نوشت: رژیم ایران از دو بانک بزرگ انگلستان برای جابه‌جایی مخفیانه پول در سراسر جهان به‌عنوان بخشی از یک طرح گسترده دور زدن و فرار از تحریم‌ها استفاده کرده است. طرحی که توسط سرویسهای مخفی تهران پشتیبانی می‌شد.

وی با اشاره به مقاله تایمز مالی در این رابطه افزود: این بخشی از شبکه‌یی است که صدها میلیون دلار برای «نیروی قدس» سپاه پاسداران به‌منظور تأمین کمکهای مالی برای شبه‌نظامیان «نیابتی» خود جمع‌آوری می‌کند.

جولیو ترتزی هم‌چنین درباره جابه‌جایی مخفیانه پول توسط رژیم آخوندی نوشت: لیام برن، رئیس کمیته تجارت و بازرگانی مجلس عوام انگلستان، گفت: این یک شکست تکان‌دهنده در اقدام هماهنگ با متحدانمان برای جلوگیری از تأمین مالی یک رژیم متخاصم است. این باور نکردنی است که یک شرکت تحریم شده از سوی آمریکا، می‌توانند آزادانه در لندن فعالیت کنند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f7a89b95-6600-49b8-8adb-50d866bcdb1b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات